ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از چرم طبیعی با کیفیتخرید عمده چرم گاوی درجه یک
چرم گاوی درجه یک

حتما تا كنون يك كيف چرم شيك يا كفش چرم داشته ايد. با خرید چرم گاوی درجه یک از شرکت ما میتوانید انواع محصولات را تولید کنید. این چرم از بهترين چرم طبيعي است كه باوجود قيمت نسبتا بالاي آن، طرفداران زيادي دارد و اين نوع چرم بسيار كيفيت بالايي دارد و اين نوع چرم، برخلاف پارچه مقاومت زيادي دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را به شما ارائه کنیم.

تولید کننده چرم گاوی درجه یک

مزایا استفاده از چرم طبیعی با کیفیت

چرم گاوی درجه یک فواید چرم گاوی درجه یک طبیعی بسیار زیاد است. صنعت چرم سازی یکی از کهن ترین صنایعی است که از سال های های بسیار دور انسان‌ها در این صنعت مشغول به فعالیت بوده‌اند.

چرم طبیعی جزو محصولاتی است که از زمان قدیم  برای تهیه انواع کیف، کفش و لباس و … استفاده زیادی داشته است. در  این رابطه بیشتر توضیحاتی داده می‌شود. در دنیای امروزی صنعت چرم‌ سازی توانش را گذاشته است تا با بهره گیری از چرم‌ طبیعی و مصنوعی محصولات زیبا و شیکی را به بازار عرضه کنند. از پر کاربردترین موارد استفاده از چرم، می‌توانیم به تولید اکسسوری هایی مانند: کیف، کفش، انواع لباس، روکش‌های صندلی، زین اسب و … اشاره کنیم.

اگر قصد خرید چرم گاوی درجه یک را دارید، بايد بدانيد كه اين نوع چرم بهترين است و در دسته محبوب‌ترین و رایج‌ترین انواع چرم‌های طبیعی است که در برابر پارگی ، سوراخ شدگی بسیار مقاوم است و استحکام کششی بالایی را دارد و عایق حرارتی خوبی نیز است و نسبتا ارزان قیمت‌تر است.

انواع چرم‌، فقط به ۲ دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی دسته بندی می‌شوند. هر کدام از ایتن چرم ها موارد مصرف به خصوص خود را دارا هستند. چرم طبیعی از پوست حیواناتی مثل بز، گاو، گوسفند، گاومیش و… فرآوری می‌شود، ولی بدانید که چرم مصنوعی از مواد شیمیایی تولید میشود و مواد طبیعی در تولید آن دخیل نیستند.

توجه کنید هر چرمی دارای چگالی ها و ساختار های منافذ مختلفی خواهد بود. از بین انواع چرم، پوست گاوی طبیعتا بخاطر کیفیت و مرغوبیت آن، در صنعت های مختلفی مثل تولید مبل منزل و اداری و پوشاک مردانه و زنانه استفاده می‌شود. این نکته را در نظرتان داشته باشید که گرانقیمت ترین چرم، باکیفیت و اصل ترین نیست.

خرید عمده چرم گاوی درجه یک

خرید عمده چرم گاوی درجه یک

چرم طبیعی اصل یک ماده تولید شده طبیعی، که بطور معمول مقاومت و دوام از خصوصیت های عالی آن میباشد. صنعت چرم سازی یک مدل از صنعتی هست که در صورت داشتن حمایت‌ زیاد می‌تواند سبب کارآفرینی بسیاری از افراد جویای کار بشود و این محصول را می‌توان به کشورهای زیادی نیز صادر کرد و سودآوری خوبی از این طریق به دست آورد.

براي خريد عمده چرم گاوي درجه يك مي توانيد به فروشگاه هاي معتبر، مراجعه كنيد تا از كيفيت ان مطمعن باشيد.

تولید چرم گاوی درجه یک، سخت اما سود آور و مهم است و درحال حاضر، شش کشور برتر تولید کننده این محصول عبارت هستند از: چین، ایتالیا، هند، برزیل، کره و روسیه که سهم عمده‌ای از تولید و مصرف این ماده سودآور را در اختیار دارند. پوستی که استفاده میشود، در صنایع چرم کشورهای  پیشرفته، بیشتر از کشورهایی که امکان تولید به محصولی درجه یک را ندارند واردات می‌شود. حدود ۸۰ درصد از تولید چرم در جهان به کشور چین تعلق دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید