ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده چرم گاوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تشخیص چرم گاوی طبیعیفروش بهترین چرم گاوی طبیعی
چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی طبیعی یکی از انواع چرم ها است از چرم نیز در مصارف مختلف استفاده می‌کنند چرم ها در :کیف،کمربند،جاکلیدی ،کیف های مردانه نیز استفاده می شود . چرم ها نیز برای دوخت کیف های دستی زنانه بسیار شیک و کاربردی هستند برای این که چرم نیز زیبا و مناسب است برای دوخت کیف های مجلسی نیز ازچرم‌گاوی استفاده میکنند .قیمت چرم های گاوی بستگی به کیفیت ان دارد هرچه کیفیت چرم‌بالا برود قیمت ان هم بالاتر برود.

تولید کننده چرم گاوی طبیعی

روش تشخیص چرم گاوی طبیعی

چرم بزی چرم مخصوص ساخت کیف ، چرم مخصوص ساخت دستکش و چه نازک و چه ضخیم باشد ، در هر حال نسبتا نرم و لطیف مناسب برای ساخت عبارت های بالا است.چرم بزی انعطاف پذیری  زیاد و نرمی بالایی دارد که یکی از راه های تشخیص این نوع چرم است ، برآمدگی ها و برجستگی ریز روی سطح چرم طبیعی یکی از راهای دیگر شناخت چرم است. از چرم بزی بدلیل نرمی عالی و لطافت و انعطاف پذیری زیادش ، بیشتر جهت ساخت محصولات چرم زنانه از قبیل کیف مجلسی چرم زنانه ، کیف لوازم آرایش چرم ، دستکش چرم ، پالتو چرم ، کت چرم ، کیف پول چرم زنانه و … استفاده می شود .

  • چرم طبیعی دارای انواع مختلفی است که هرکدام از ان ها دارای کیفیت مناسب می باشد که در انواع کارها می شود از ان ها استفاده کرد.
  • چرم‌ گاوی طبیعی نسبت به چرم بزی کمی خشک و سخت تر میباشد. بخاطر همین موضوع از چرم گاوی به علت ایستایی و مقاومت بالاترش، بیشتر در تولید محصولات چرمی همچون انواع کیف اداری چرم ، کیف لپ تاپ چرم ، کیف پول چرم مردانه و زنانه ،کمربند چرم ، کیف دوشی چرم و… استفاده می شود .
  • چرم‌ها دارای الیاف متراکم هستند و سطح نسبتا صافی برخوردار هستند چرم گاوی در مدل های نرم و خشک و در ضخامت‌های متفاوتی عرضه میشوند. آسترها هم به دو مدل طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شوند. آسترهای مصنوعی مثل سوزنی، جیر، پارچه‌ای و… که به صورت طاقه‌ای ،متری، در بازار موجود میباشد.

انواع چرم باتوجه به روش تولید به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم‌بندی می کنند. چرم طبیعی از دباغی و آماده‌سازی پوست حیواناتی مثل گاو، گوسفند، کروکدیل، مار، مارمولک و شترمرغ ساخته می‌شود. این چرم بسیار باکیفیت است و خود به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.چرم گاوی طبیعی

فروش بهترین چرم گاوی طبیعی

فروشنده با فروش چرم گاوی طبیعی می تواند از راه فروش چرم نیز درامدی را به دست بیاورد و ازاین طریق سود زیادی را کسب کند.چرم براساس منشا تولید به دو دسته چرم حلال و چرم حرام تقسیم می‌شود. زمانی که چرم از پوست حیوانات حرام گوشت تولید شود. چرم تولیدشده نیز حرام است. حتی درصورتی که چرم از پوست یک حیوان حلال گوشت فرراوری بشود، اما آن حیوان را با روش‌های اسلامی ذبح نکرده باشند، باز هم چرم فراوری شده حرام خواهد بود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید