ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده چرم گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

علل مرغوبیت چرم گاویتوزیع مستقیم چرم گاوی مرغوب

تولید کننده چرم گاوی مرغوب این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهد. چرم گاوی یکی از انواع چرم حیوانی با کیفیت به حساب می آید. از این چرم در زمینه ها متعددی استفاده می شود. چرم گاوی ضخامت بیشتری نسبت به دیگر چرم ها دارد یک طرف چرم گاوی صاف و یک دست بوده و طرف دیگر آن دارای پرز می باشد. از چرم گاوی برای تولید محصولات لوکس و گران قیمت نیز استفاده می شود. چرم گاوی هم انواع متعددی را دارا می باشد. که با روش ها خاصی در سطح کشور تولید می شود.تولید کننده چرم گاوی مرغوب

علل مرغوبیت چرم گاوی

علل مرغوبیت چرم گاوی علل مرغوبیت چرم گاوی این است که این چرم از نوع چرم های طبیعی و حیوانی می باشد کیفیت چرم گاوی توجه شرکت های تولیدی را به خود جلب کرده است چرم گاوی همان طور که گفته شد نسبت به دیگر چرم های حیوانی ضخامت بیشتری داشته است.چرم گاوی رویه ای نرم و انعطاف پذیر دارد و کار کردن با آن بسیار راحت بوده است. میزان تراکم پذیری چرم گاوی بیشتر می باشد این خاصیت باعث می شود تا آب و رطوبت نتواند به راحتی در این چرم نفوذ و یا جذب شود.

از چرم گاوی به دلیل مرغوبیت مناسبی که دارد برای تولید انواع پوشاک، کیف، کفش، کمربند و غیره استفاده می کنند. میزان دوام و مقاومت چرم گاوی بیشتر می باشد به همین دلیل کالا هایی که از این چرم فرآوری می شوند به راحتی از بین نمی روند. چرم گاوی خصوصیات جالبی که دارد این است که به مرور زمان رنگ آن روشن تر می شود و ظاهر جالبی به خود می گیرد.

چرم گاوی به راحتی آتش نمی گیرد از این طریق هم برای تست این چرم می توان استفاده کرد. این چرم بو خاص خود را دارا می باشد از این طریق هم می توان به اصل بودن چرم اشاره نمود.

توزیع مستقیم چرم گاوی مرغوب

توزیع مستقیم چرم گاوی مرغوب توزیع مستقیم چرم گاوی مرغوب از روش ها عرضه چرم در داخل کشور می باشد. در این روش چرم گاوی با هزینه مقرون به صرفه به دست مشتری می رسد. روش دیگر برای به دست آوردن چرم گاوی سفارش بدون واسطه می باشد که در این روش چرم به قیمت تولیدی تامین می شود.

تولید چرم مرغوب در داخل کشور به روش عمده انجام می شود و به صورت خرده به مصرف کننده در داخل کشور عرضه می شود. توزیع چرم گاوی نیز به صورت عمده و خرده انجام می گیرد علاقمندان چرم گاوی را به روش فله ای نیز می توانند سفارش دهند در این روش چرم با قیمت ارزان تهیه می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید