ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده چرم گاوی چاپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید این مدل چرم طبیعی در ایرانخرید عمده چرم گاوی چاپی به قیمت تولید
چرم گاوی چاپی

از بین چرم های طبیعی می توان به یکی از پرفروش ترین آنها که چرم گاوی چاپی می باشد اشاره کرد. تولید کنندگان محصولات چرمی در حال حاضر درخواست لیست قیمت این چرم را دارند. اگر مشغول به فعالیت در حوزه تولید محصولات چرمی هستید باید بدانید که هیچ عرضه کننده و تولید کننده لیست قیمت به شما ارائه نخواهد کرد. البته می توانید لیست قیمت را از بعضی از شرکتهای بازرگانی بگیرید ولی اعتبار آن یک یا دو روز بیشتر نخواهد بود. و دلیل آن این است که قیمت چرم گاوی همیشه در حال تغییر است شاید روزی قیمت آن کم شود و شاید روزی به قیمت آن اضافه گردد.

چرم گاوی چاپی

تولید این مدل چرم طبیعی در ایران

باید بدانید که تولید چرم گاوی چاپی در ایران به صورت عمده در تیراژهای بسیار بالایی در حال انجام می باشد. دلیل آن صادراتی بودن چرمی است که طرح هایی بر روی آن چاپ شده. کشور ما بیشترین مصرف این چرم را دارد و همیشه تولید کنندگان برای تولید حتی مبلمان هم از چرم گاوی چاپی استفاده می کنند.

 

اگر خواسته باشیم برای شما جنبه صادراتی بودن این چرم را بررسی کنیم باید بگوییم که از لحاظ صادراتی جنبه صادراتی بسیار بالایی دارد و در حال حاضر هم در حال صادر شدن به کشورهای مختلف آسیایی اروپایی می باشد.

افتخار ما این است که چرمی را تولید می‌کنیم که کشورهای اروپایی هم حتی با سختگیری های خودشان چرم ما را خریداری میکنند و این به دلیل کیفیت بالای چرم گاوی ایران می باشد. از لحاظ طرح بدانید که طرح های بسیار زیادی هم این چرم دارد و برای سفارش تولید باید مدل،  رنگ چرم و طرح را به ما اعلام کنید.

چرم گاوی چاپی

خرید عمده چرم گاوی چاپی به قیمت تولید

بیشتر تولیدکنندگان علاقه دارند که از بزرگترین شرکتی که در کشور ایران در حال تولید چرم گاوی است، انواع چرمی که مد نظر دارند را خریداری کنند. باید بدانید که اگر خواسته باشیم لیست قیمت تمامی چرم گاوی را برای شما عرضه کنیم،  لیست قیمتی بسیار بزرگ می شود و شما نخواهید توانست به راحتی چرم مورد نظر خود را انتخاب کنید و این به دلیل این است که یک چرم چند مدل قیمت گذاری می شود و هرچند نزدیک ۵ سورت شاید داشته باشد و هر سورت یک قیمت متفاوت دارد.

 

ولی افرادی که تولید کننده هستند اطلاعات بالایی دارند و می‌دانند که چه سورت و چه کیفیت و چه رنگی را باید سفارش دهند. بنابراین این افراد نیاز به لیست قیمت ندارند و با یک تماس می توانند چرم خود را سفارش بدهند.

 

در حال حاضر شرکت ما تولید کننده و عرضه کننده انواع چرم گاوی ساده و چرم گاوی چاپی به قیمت تولید می باشد. ما هدفمان را همیشه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب گذاشته‌ ایم و تا به حال در انجام این هدف موفق بوده ایم. در حال حاضر بهترین خرید، خرید اینترنتی است که شما میتوانید به آسانی خرید خود را از شرکت ما به صورت عمده انجام دهید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید