ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کنندگان عمده چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه چرم گاوی را رنگ کنیم؟شرکت عرضه چرم گاوی رنگی

امروزه شرکت های تولیدی متعددی در زمینه تولید چرم گاوی رنگی مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از بهترین و باکیفیت چرم گاو و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن به خوبی فرآوری و تمیز کرده و پس از آماده شدن در رنگبندی زیبا و متنوع راهی بازار فروش می کنند و با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید این چرم صورت می گیرد.

تولید کنندگان عمده چرم گاوی رنگی

چگونه چرم گاوی را رنگ کنیم؟

چگونه چرم گاوی را رنگ کنیم؟ برای رنگ کردن چرم طبیعی به موادی نظیر چرم تمیز و دباغی شده، دستکش پلاستیکی، اسفنج مرطوب، پوشش اکریلیک شفاف و رنگ نیاز داریم. ابتدا اسفنج نمدار را روی چرم کشیده تا به خوبی خیس شود و اسفنج دیگر را در رنگ فرو کرده و از یک سمت شروع به رنگ آمیزی کنید و با حرکت چرخشی تمام سطح چرم را به صورت یکنواخت رنگ کنید و پس از خشک شدن مقداری از اکریلیک براق و شفاف را روی اسفنج ریخته و بر سطح چرم بکشید و در یک جهت مشخص این کار را انجام دهید.

با استفاده از این پوشش از پوسیده شدن چرم و پاک شدن رنگ در مرور زمان پیشگیری می شود و باید پوشش اکریلیک کاملا خشک شده باشد تا بتوان از آن استفاده کرد. چرم طبیعی با کیفیت علاوه بر زیبایی و شیک بودن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و امروزه در تولید انواع پوشاک، کیف و کفش، روکش مبلمان و…. مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت عرضه چرم گاوی رنگی

شرکت عرضه چرم گاوی رنگی یکی از معتبرترین شرکت های عرضه چرم گاوی رنگی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین مرکز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خرید بهتر و مناسب تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

امروزه بازار خرید و فروش انواع چرم گاوی یا توجه به کارایی مطلوب و کیفیت درجه یک بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی است که بسیاری از آنها این محسوب را به صورت عمده و با قیمتی مطلوب تهیه می کنند. ایران یکی از بزرگترین تولید کننده انواع چرم طبیعی گاوی می باشد که امروزه علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید