ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کنندگان عمده چرم گاوی صورتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تمیز کردن چرم گاو صورتیعرضه عمده چرم گاوی صورتی

چرم گاوی صورتی چرمی بسیار مرغوب و با کیفیت و با دوام می باشد که رنگ زیبا و روشن آن نیز قابل توجه است و محصولی که از آن تهیه می شود بسیار زیبا و خوش رنگ و شیک می باشد.

تولید کنندگان اصلی در تولید چرم گاوی صورتی از بهترین نوع چرم استفاده می کنند و آن را به برترین صورت ممکن تهیه می‌نمایند و با فروش مستقیم آن با قیمتی ارزان بالاترین نوع آن را به مشتری عرضه می‌کنند.

تولید کنندگان عمده چرم گاوی صورتی

روش تمیز کردن چرم گاو صورتی

روش تمیز کردن چرم گاوی صورتی

برای تمیز کردن چرم گاوی صورتی بهتر است که از آب استفاده نشود چرا که استفاده از آب باعث خشک شدن سطح چرم می شود و ممکن است موجب ترک خوردن چرم می شود پس بهتر است که آن را با پارچه نرم و مرطوب به خوبی تمیز کنید و سپس آن را با نرم کننده کفش تمیز کرده و حالتی نرم و لطیف به آن ببخشید تا از هر گونه خشکی و ترک خوردگی به دور باشد.

چرم گاوی صورتی را نباید به هیچ عنوان با صابون و مواد شوینده دیگر مورد تمیز یا مورد شستشو قرار ندهید چرا که بر اثر مواد شویند رطوبت و لطافت آن از بین می رود و حالتی بسیار خشک به خود می گیرد و ممکن است به بافت آن آسیب بزند.

چرم اعلای گاوی وقتی خیس می شود باید آن را با پارچه خشک نرم و لطیف باید خشک نمود و حتما باید با روغن بچه که روغنی طبیعی است آن را برق انداخت و نرم و لطیف کرد تا تا کیفیت خود را به خوبی حفظ کند، چرم مرغوب و با کیفیت اگر با روش درست تمیز و نگهداری شود رنگ زیبای خود را سال ها به خوبی حفظ خواهد کرد بدون آن که رنگ کهنگی به خود بگیرد.

عرضه عمده چرم گاوی صورتی

عرضه عمده چرم گاوی صورتی

عرضه چرم گاوی صورتی به صورت عمده و بدون واسطه توسط فروشنده معتبر با قیمت ارزان و تولیدی انجام می گیرد، خرید مستقیم این محصول به همه مشتریان عمده این امکان را می دهد که بتوانند برترین و مرغوب ترین نوع این چرم را با قیمت استثنایی خریداری کنند و همیشه به خرید ارزان آن در مکان و مناطق مختلف دسترسی داشته باشند.

قیمتی که فروشنده برای ارائه مستقیم آن در نظر می گیرد با قیمت با واسطه آن کاملا متفاوت می باشد و خرید بی واسطه به این دلیل که قیمت واقعی آن می باشد و هیچ سود و هزینه دیگر به آن اضافه نمی شود قیمتی ارزان می باشد، برای خرید و ارتباط با فروشنده معتبر خیلی راحت می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و از خریدی به صرفه و مطمئن بهره مند شوید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید