ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید ارزان چرم گاوی طرحدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای انواع چرم گاوی طرحدارصادرات انواع چرم گاوی طرحدار

چرم حیوانی یکی از پرمصرف ترین و بهترین متریال ها برای تولید کردن وسایل مختلفی همچون کیف و کفش است. این محصول انواع مختلفی دارد، که می تواند طرح دار یا ساده باشد. مدل طرحدار این محصول به دلیل جلوه و زیبایی بسیار زیادی که دارد، از طرفداران خیلی بیشتری در بازار برخوردار است. خرید ارزان چرم گاوی طرحدار از مراکز اصلی پخش کننده این محصول در سطح کشور برای تمام متقاضیان امکان پذیر می باشد.

خرید ارزان چرم گاوی طرحدار

مزایای انواع چرم گاوی طرحدار

مزایای انواع چرم گاوی طرحدار چرم گاوی طرحدار و رنگی یکی از پرمصرف ترین مواد اولیه برای تولید کردن ملزومات مختلف انسان هاست. تولید کننده ها این محصول را با نقش ها، خطوط و طرح های مختلفی همچون پوست حیوانات دیگری چون مار یا سوسمار طراحی می کنند و بدین ترتیب بر بها و ارزش آن ها می افزایند.

مزایای انواع چرم گاوی طرحدار شامل موارد زیر می باشد:

  • این نوع از چرم ها در عین زیبایی و جلوه بسیار زیادی که دارند و به عنوان یک محصول لوکس شناخته می شوند، نسبت به پوست حیواناتی چون کروکودیل نرخ بسیار ارزان تر و به صرفه تری دارند.
  • میزان دوام و استحکام چرم گاوی طرحدار نسبت به سایر نمونه های این محصول بسیار بیشتر است. به همین دلیل این محصول برای ساخت وسایل مختلفی چون کفش، بوت، کیف و کاپشن مناسب می باشد. به علاوه این محصول ضخامت بیشتر و ایست خیلی بهتری دارد، که موجب زیبایی این لوازم می شود.
  • چرم طرحدار گاوی یک محصول کاملا طبیعی است، که طرح های مختلف در کارخانه های تولیدی و به روش های خاصی بر روی آن ایجاد گشته. پس استفاده کردن از این محصول نسبت به چرم های مصنوعی برتری بسیار زیادی دارد. به ویژه رنگ بندی این محصول نیز کاملا طبیعی می باشد.

صادرات انواع چرم گاوی طرحدار

صادرات انواع چرم گاوی طرحدار کارخانه های صنعتی و تولیدی فعال در سطح کشور ما، با استفاده از پوست گاو به تولید کردن انواع چرم گاوی طرحدار می پردازند و این محصول را در حجم بسیار زیادی توسط مراکز پخش در همه جای کشور توزیع می کنند.

صادرات چرم گاوی طرحدار توسط شرکت های بزرگ صادراتی به سایر نقاط دنیا صورت می گیرد و این محصول درجه یک با نرخ قابل توجهی در این بازار ها به فروش می رسد، که این امر سودآوری بسیار زیادی برای کشور ما خواهد داشت.

اگر شما به خرید و استفاده کردن از این محصول علاقه دارید، می توانید آن را با کمک همین وب سایت، در حجم مورد نظر خود سفارش داده و خریداری نمایید. به این ترتیب دیگر نیازی به خروج از منزل برای خرید محصول نخواهید داشت و تا حد زیادی از زحمات شما کاسته خواهد شد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید