ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید ارزان چرم گاوی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چرم گاویقیمت انواع چرم گاوی عمده اصل

چرم گاوی یکی از جنس های برتر موجود در بازار می باشد که به صورت کاملا طبیعی از پوست گاو تولید گردیده است و دارای کیفیت فوق العاده عالی به همراه شکل و طرح زیبا می باشد که توانسته مورد محبوبیت افراد زیادی در صنایع مختلف قرار گرفته است و میزان فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص داده است.

برای خرید چرم گاوی عمده با قیمت ارزان و کیفیت اعلا، می توانید از مجموعه حاضر که به فروش این محصول پرداخته است، بهره مند گردید.

خرید ارزان چرم گاوی عمده

مزایای استفاده از چرم گاوی

مزایای استفاده از چرم گاوی همانطور که می دانید چرم به عنوان یکی از جنس های برتر در بازار شناخته شده است که در صنعت های مختلف همانند تولید کیف و کفش، پوشاک، روکش صندلی و… کاربرد دارد، زیرا دارای استحکام و طول عمر ماندگار است.

چرم به صورت کلی به دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم می شود که در ادامه به صورت کامل توضیح می دهیم.

چرم طبیعی: این نمونه چرم با استفاده از دباغی کردن پوست حیواناتی همچون گاو، شتر مرغ، آهو و… تولید گردیده که از نظر کیفیت در سطح بالا و درجه یک قرار دارد.

چرم مصنوعی: این نمونه از چرم با استفاده از مواد شیمیایی طراحی گردیده که از نظر کیفیت و طول عمر در سطح پایین تری از چرم طبیعی قرار دارد.

چرم گاوی اصل از چمله چرم های طبیعی می باشد که مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است، در ادامه این مبحث با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از این محصول طبیعی آشنا گردید.

بررسی مزایای استفاده از چرم گاوی در صنعت های مختلف:

  • دارای جنس ضخیم می باشد که برای تولید انواع کیف و کفش مناسب است.
  • دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشد که در طول درازت مدت دچار پارچی نمی شود.
  • از قابلیت ضد آب برخوردار است که در اثر برخورد با آب دچار پارگی یا تغییر شکل نمی شود.

قیمت انواع چرم گاوی عمده اصل

قیمت انواع چرم گاوی عمده اصل با توجه به کیفیت و شکل زیبا چرم گاوی، هر روزه با افزایش خرید این محصول ارزشمند از سوی افراد در حیطه ها و صنعت های مختلف رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

برای اطلاع از قیمت چرم گاوی به صورت مستقیم از تولیدی و حذف واسطه های موجود در بازار، بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه، می توانید از مجموعه حاضر که به فروش چرم گاوی پرداخته است، بهره مند گردید و پس از اطلاع از قیمت باورنکردنی در صورت تمایل ثبت سفارش کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید