ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید انواع چرم گاوی میلینگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کیفیت چرم گاویبازار فروش چرم گاوی میلینگ صادراتی

چرم گاوی میلینگ یکی از انواع چرم بوده که از پوست گاو تهیه می‌شود و توسط دستگاه میلینگ حرارت داده می‌شود تا انعطاف پذیر شود.تولید انواع چرم گاوی در کارخانه های چرم انجام می‌گیرد.

چرم گاوی چون دارای مرغوبیت استحکام بالایی است برای تهیه کیف و کفش از آن استفاده زیادی می‌شود چون طول عمر زیادی دارد و استفاده صحیح از آن باعث می‌شود دیر خراب شود.

خرید انواع چرم گاوی میلینگ

اطلاعاتی درباره کیفیت چرم گاوی

اطلاعاتی درباره کیفیت چرم گاوی از زمان های خیلی قدیم افراد از پوست گاو و تبدیل آن به چرم استفاده زیادی داشته اند که امروزه چرم گاوی یکی از بهترین و کارآمد ترین انواع چرم در کل دنیا به حساب می‌آید.چرم های طبیعی به نوبه خود به سه دسته تقسیم می شوند که شامل: چرم سبک ، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین است و می‌توان گفت چرم گاو جزو چرم سنگین محسوب می‌شود.

عوامل زیادی در کیفیت چرم گاو نقش دارند از جمله نژاد گاو که به دلیل ژنتیک این گاو ها پوست های آن ها هم از لحاظ کیفیت متفاوت می‌باشد. و شرایط آب و هوایی که گاو در آن پرورش می یابد، سن گاو یعنی هرچه گاو بالغ باشد چرم بهتر و مرغوب تری دارد و می‌توان گفت که چرم گاو بالغ بهتر از گوساله می‌باشد. از چرم گوساله بیشتر برای ساخت لوازم ریز کاربرد دارد چون چرم بسیار لطیفی دارد.و چرم گاو بالغ به خاطر مقاومت بالا و کیفیت خوب بیشتر برای تهیه کیف و کفش و پالتوی چرم کاربرد دارد.

نوع تغذیه گاو هم نقش بسزایی در کیفیت چرم آن دارد.یعنی هرچه گاو تغذیه سالم و مناسبی داشته باشد چرم آن از لطافت خاصی برخوردار است.استحکام بالای چرم گاوی و ضخامت خوبی که دارد باعث می‌شود چرم گاوی از سایر چرم ها در رده بالاتری قرار بگیرد.چون پوست گاو گرمتر است و محکم‌تر و دارای ضخامت بیشتری بوده و مانند عایق هم عمل می‌کند.

چرم گاوی در انواع رنگ های مختلفی توسط تولید کنندگان چرم تهیه و تولید شده و روانه بازار می‌گردد.این چرم یکی از پرفروشترین چرم ها بوده و یکی از راه هایی که می‌توان فهمید این چرم اصل است این است که پشت چرم پرز دار می‌باشد و دارای حالتی نرم است.

بازار فروش چرم گاوی میلینگ صادراتی

بازار فروش چرم گاوی میلینگ صادراتی چرم میلینگ گاوی به خاطر کیفیت عالی و کاربرد های زیادی که دارد از محبوبیت خاصی در تمام دنیا برخوردار است و کشور ایران یکی از صادر کنندگان این محصول به سایر کشورها است.

تولیدکنندگان چرم گاوی صادراتی این محصول را در حجم بالا و کیفیت عالی تولید کرده و از طریق مراکز فروش معتبر این امکان را برای مشتریان ایجاد می‌کنند تا بتوانند چرم گاوی را با کیفیت بسیار عالی خریداری نموده و در اختیار خود بگیرند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید