ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید انواع چرم گاوی کیفی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بهترین نوع چرم برای تولید اکسسوریصادرات عمده چرم گاوی کیفی
چرم گاوی کیفی

چرم گاوی کیفی اصل و اورجینال چرمی بسیار با کیفیت است که نمی شود به راحتی از کنار آن رد شد. این چرم را حتی اگر با قیمتی بیشتر تهیه کنید ارزش خریداری داشته و محصول ارزشمند و با کیفیت بالایی به دست آورده اید. از این نوع چرم محصولات زیادی تولید شده و تعداد زیادی از آن در بازار دیده می شود. مجموعه ما انواع چرم گاوی کیفی را در سراسر کشور عرضه می کند.

خرید انواع چرم گاوی کیفی

ویژگی بهترین نوع چرم برای تولید اکسسوری

چرم گاوی کیفی

چرم گاوی کیفی در واقع پوست و موی حیوان گاو است که طی یک مرحله مشخص به چرم طبیعی تبدیل می‌شود. چرم گاو به دلایل زیادی از پرکاربرد ترین چرم ها در دنیا محسوب می شود. از پوست گاو برای تولید وسایل پر کاربردی از جمله کیف، کفش، صندلی ماشین، کمربند و… استفاده می شود. جنس چرم گاوی نسبت به دیگر چرم ها خودش از ضخامت بیشتری برخوردار است و همین امر باعث شده که برای تولید کفش و کیف بهترین گزیته باشد یا به عبارتی دیگر می توان با جرعت گفت هیچ نوع کیف و کفشی با هر جنسی مانند چرم گاوی با کیفیت و زیبا نیست چراکه ضخامت بالا و متراکم بودن جنس چرم گاوی باعث شده است کیف و کفشی که تولید شده است حالت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و این یک حسن ویژه است.

چرم طبیعی از دباغی پوست خام حيوانات به ویژه گاو بدست می آید. دباغی فرآیندی است که پوست فساد پذیر را به یک ماده طبیعی پایدار، دائمی و انعطاف پذیر برای کاربرد های گوناگون تبدیل می کند. انواع چرم را می توان چرم های حیوانی، گیاهی و مصنوعی نام برد.چرم طبیعی حیوانی از پوست حیواناتی چون گوسفند، گاو، شترمرغ، بز، مار و…. بدست می آید. نوعی دیگر از چرم وجود دارد که به چرم گیاهی معروف است. چرم گیاهی از دباغی و سایر عناصری که در پوست تنه و میوه برخی درختان مانند مازو یافت می شود تهیه می گردد.

چرم گاوی کیفی اصل و درجه یک دارای ویژگی هایی است که آن را از بقیه چرم ها متمایز تر کرده است. پایداری و مقاومت این نوع چرم بسیار بالا بوده و دارای استحکام بالا و ضخامت زیادی است. این نوع چرم برای هر فصلی مناسب بوده و گرما و سرما را از خود عبور نمی دهد.

صادرات عمده چرم گاوی کیفی

صادرات عمده چرم گاوی کیفی

چرم گاوی کیفی از بادوام ترین نوع چرم است که از آن برای ساخت انواع کیف، کمربند، روکش صندلی و… استفاده می شود. بیشتر کسانی که به دنبال خرید یک محصول فوق‌العاده و مقاوم هستند از این چرم استفاده کرده و برای مدت زمان طولانی از آن بهره می برند.

ما در این مجموعه علاوه بر پخش و توزیع چرم طبیعی گاو در سراسر کشور، صادرات چرم گاوی را نیز انجام می دهیم. شما می توانید این چرم را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها با قیمتی کاملا مناسب و به صرفه دریافت کنید. برای خرید و ثبت سفارش شما می توانید همین الان با مراجعه به سایت ما و در قسمت فروش محصولات ما، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید