ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید بهترین چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چرم گاوی خامخرید چرم گاوی خام بصورت عمده
چرم گاوی خام

چرم گاوی خام که امروزه بسیار هم در مرکز توجهات قرار گرفته است، انواع متنوعی دارد. هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند که آن را از دیگری متمایز و متفاوت می کنند. توجه داشته باشید که هر کدام از انواع چرم در تولید محصول خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و به هیچ عنوان، موارد مصرف آنها یکسان نیست.

پیش از خرید و استفاده از چرم گاوی، باید ابتدا انواع آن را بشناسید. در ادامه به معرفی انواع چرم گاوی خواهیم پرداخت و آنها را ذکر خواهیم کرد.

چرم گاوی خام

انواع چرم گاوی خام

چرم گاوی خام

چرم گاوی  دارای انواع مختلفی است که عبارت است از:

  1. چرم گاوی شرانگ
  2. چرم گاوی کراست
  3. چرم گاوی هورس
  4. چرم گاوی فلوتر
  5. چرم گاوی میلینگ
  6. و در نهایت چرم گاوی اشبالت

برخی از آنها مانند چرم گاوی شرانگ و کراست دارای محبوبیت بیشتری هستند به طوری که تقریبا هر کسی که با این حوزه آشنایی داشته باشد، قطعا نام این نوع چرم ها را شنیده است. شاید بتوان مشهور بودن این چرم ها را کاربرد بیشتر آنها در تولید کالاهای مختلف دانست. در هر حال، همانطور که گفته شد، چرم گاوی خام دارای موارد مصرف متعددی است و هر کدام از آنها، ویژگی منحصر بفردی دارند.

به عنوان مثال برخی دارای رنگ یکدست هستند، برخی بیشتر دباغی می شوند، برخی هم دارای ضخامت متفاوتی نسبت به سایر انواع چرم می باشند. انتخاب نوع چرم بستگی به نوع کالای ساخته شده توسط شما دارد.

خرید چرم گاوی خام بصورت عمده

چرم گاوی خام

تمامی انواع چرم ذکر شده در شرکت چرم ارسس با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار و دسترسی شما عزیزان قرار گرفته است. در واقع در سایت ما، شما می توانید به مجموعه ای از انواع چرم دسترسی داشته باشید و تنوع محصولات، شما را از دیگر فروشندگان چرم بی نیاز خواهد کرد. بنابراین هم اکنون چرم گاوی خام خود را سفارش دهید و در اسرع وقت، آن را تحویل بگیرید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید