ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم پوست گاوی از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای این چرم طبیعی چیست؟قیمت خرید عمده چرم پوست گاوی
چرم پوست گاوی

چرم پوست گاوی نسبت به سایر چرم های دیگر از ضخامت بیشتری برخوردار است. بشر قرن ها از انواع مختلف پوست حیوانات مانند گاو استفاده کرده است. برای تبدیل پوست حیوانات به چرم از ابزارهایی مانند تراشنده هایی استفاده می شده است که برای پاک سازی چربی از پوست کاربرد داشته اند. پوست گاو شامل پوست و موی طبیعی و سفید نشده گاو می باشد. اگرچه این محصول از صنایع غذایی مربوط به گاو است، اما معمولا به صورت چرم فرآوری می شود. چرم پوست گاوی در طول مراحل مختلفی حاصل می شود که رایج ترین آن فرآیند دباغی می باشد. بعد از اتمام مرحله دباغی، این محصول را می توان برای تهیه سایر محصولات مختلف دیگر به کار برد. این محصولات شامل کت و پوشاک چرمی، کفش، کیف پول، مبلمان، انواع مختلف روتختی و سایر محصولات دیگر می باشد.

چرم پوست گاوی

مزایای این چرم طبیعی چیست؟

چرم ها دارای انواع مختلفی می باشند که رایج ترین آنها چرم گاوی، چرم گوسفندی و چرم بزی می باشد. چرم گاوی ممکن است زیبا و لوکس به نظر نرسد و مانند انواع دیگر چرم ها از لطافت خاصی برخوردار نباشد. این نوع چرم همچنین دارای کشش نمی باشد، اما از ماندگاری زیاد و مقاومت خارق العاده ای برخوردار است. این نوع چرم، رطوبت را جذب نمی کند و شکل خود را حفظ می کند.

چرم پوست گاوی همچنین در برابر نور خورشید، گرما و در مقابل سرما نیز از مقاومت زیادی برخوردار است.

چرم پوست گاوی

قیمت خرید عمده چرم پوست گاوی

این نوع چرم دارای ساختار فیبری محکمی می باشد که باعث می شود تا دچار ترک خوردگی و پارگی نشود. محصولی که با استفاده از چرم گاوی تهیه می شود، برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. این نوع چرم ضد آب می باشد که اگر به خوبی واکس خورده باشد، می تواند به عنوان بارانی مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول  اگر با روش خوب و مناسبی دباغی و پرداخته شود، می تواند به راحتی به عنوان یک محصول پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرد. چرم پوست گاوی جزء یکی از ارزان ترین نوع چرم می باشد، اما درجه مرغوبیت آن تا حد زیادی بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. بنابراین، قیمت چرم پوست گاوی به کیفیت آن بستگی دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید