ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی اشبالت آستری

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از این چرمسفارش تولید و خرید چرم گاوی اشبالت آستریفروش چرم گاوی اشبالت آستری به قیمت تولید
چرم گاوی اشبالت آستری

خرید چرم گاوی اشبالت آستری برای افرادی که تولید کننده هستند بسیار مهم است. معمولاً خرید این نوع چرم به صورت عمده و در تیراژهای بالا صورت می پذیرد البته افرادی هستند که در کارگاههای کوچکتر مشغول به کار هستند و این تولیدکنندگان هم نیاز به چرم آستری خواهند داشت. چرم گاوی اشبالت عادی را نمی توانید برای آستر کفش و… استفاده کنید بلکه فقط باید به مرکزی مراجعه کنید و اعلام کنید که چرم گاوی اشبالت را برای آستر نیاز دارید. همه تولیدکنندگان این چرم را تولید نمی کنند و توسط تولیدکنندگان خاصی در حال انجام است.چرم گاوی اشبالت آستری

موارد استفاده از این چرم

درباره این چرم  و  موارد استفاده از این چرم در این بخش می خواهیم برای شما توضیحاتی را بیان کنیم تا زمانی که قصد خرید این چرم را داشتید اطلاعاتی را در رابطه با این چرم حتماً داشته باشید.

در بسیاری از تولیدی هایی که کار تولید چرم آستری را انجام می دهند، باید اطلاع داشته باشید که از لایه زیر و تحتانی پوست گاو این چرم تولید میشود.

البته بیشترین مورد استفاده از این چرم را تولید کنندگان کفش دارند. افرادی که در حال تولید کفش چرم گاوی هستند. از مراکز معتبر چرم گاوی اشبالت آستری را تهیه می کنند. استفاده های دیگری هم میشود ولی بیشترین استفاده را فقط تولید کنندگان کفش دارند.

چون از لایه زیرین پوست گاو گرفته میشود ضخامت آن هم ضخامت کمی هست و مناسب برای استفاده آستر میباشد.

زمانی که بخواهید خرید چرم گاوی اشبالت آستری را انجام دهید باید از فروشنده در مورد ضخامت آن هم سوال کنید معمولاً و حدوداً ضخامت عادی این چرم ۱/۱ میل می باشد.

چرم گاوی اشبالت آستری

سفارش تولید و خرید چرم گاوی اشبالت آستری

اگر شما تولید کننده کفش هستید و میخواهید چرم گاوی اشبالت آستری در کیفیت های بالا برای شما تولید شود. ما بستری را فراهم کرده ایم تا بتوانیم بهتر با تولیدکنندگان ارتباط بگیریم و بتوانیم سفارشات آنها را دریافت کنیم و یا اگر موجود نداشتیم به راحتی سفارش تولید ثبت کنیم و آن چرم را برای آنها تولید کنیم.

البته در رابطه با ضخامتی که گفته شد ضخامت های دیگری هم وجود دارد، ولی ضخامت عادی این چرم را در بالا به شما گفتیم تا در زمان خرید دچار مشکلی نشوید.

از لحاظ رنگ، اگر رنگ مورد نظر شما موجود بود که برای شما ارائه می‌کنیم، ولی اگر رنگ مورد نظر شما موجود نبود آن را برای شما تولید و به قیمت تولید به شما ارائه خواهیم کرد.

توجه داشته باشید در تولید ما هیچ مشکلی نداریم و تولید را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهیم و از هر راه ارتباطی که شما درخواست بدهید برای شما ارسال را انجام خواهیم داد قابل توجه که ارسال ما به سراسر شهرهای ایران انجام پذیر است.


چرم گاوی اشبالت آستری

فروش چرم گاوی اشبالت آستری به قیمت تولید

پرسنل ما همیشه در حال برنامه‌ریزی هستند تا بهترین قیمت فروش را در این چرم مورد نظر به شما اعلام کنند. چرم اصل و خوب با کیفیت چرمی است که قیمت مناسبی داشته باشد و کیفیت خوبی را هم دارا باشد. خط تولیدی که با آن در حال تولید چرم هستیم خط تولید جدید و به  روزی است و پوستی که از آن برای تولید چرم گاوی اشبالت آستری استفاده میکنیم پوست خام گاوی از کشتارگاه صنعتی است.

در فروش چرم اشبالت آستری به قیمت تولید مواردی را رعایت می‌کنیم که مثلاً چرمی که تولید میکنیم توسط مواد شیمیایی با کیفیت و به روز که در حال حاضر در کارخانه های چرم سازی بزرگ دنیا استفاده می شوند، تولید میکنیم.

چرم های ما در سورت بندی های مختلف وجود دارند و از نظر طیف رنگ هم مطمئن باشید رنگبندی بسیار زیادی هم خواهد داشت. کافیست برای سفارش آسان این چرم با ما تماس بگیرید و هر دغدغه ای که دارید با ما برطرف کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید