ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی اشبالت دستکشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده و کاربرد این چرمخرید عمده چرم گاوی اشبالت دستکشی
چرم گاوی اشبالت دستکشی

چرم گاوی اشبالت دستکشی مخصوص دست انسان ساخته می شود و تولید می گردد و شما نمی توانید از چرم گاوی اشبالت عادی برای تولید دستکش استفاده کنید. خرید این چرم به صورت تیراژهای بالا صورت می پذیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این چرم آشنا کنیم و به شما اطلاعاتی را بدهیم که بتوانید بهتر به خرید این چرم بپردازید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.چرم گاوی اشبالت دستکشی

موارد استفاده و کاربرد این چرم

اول می خواهیم شما را بیشتر با این چرم آشنا کنیم که بدانید، چه فرقی با بقیه چرم‌ اشبالت عادی یا اشبالت آستری دارند. چرمی که برای تهیه و تولید دستکش، تولید می شود را نمی توانید در بقیه محصولات به کار ببرید. چون این چرم با برنامه‌ ریزی مهندسان ایرانی و با تجربه در حال تولید است. فقط آن را برای تولید دستکش های صنعتی یا دستکش های کاری می توانید استفاده کنید.

بیشتر رنگهای مشکی، قهوه ای و خاکستری رنگ را برای تولید دستکش استفاده میکنند. البته از لحاظ تولید رنگ سفید آن زیاد تولید می شود و در کنار این رنگ رنگ های قرمز و زرد هم تولید زیادی میشود.

البته از لحاظ تنوع رنگ مطمئن باشید تنوع بسیار بالایی دارد و در هر رنگی که بخواهید چرم گاوی اشبالت دستکشی برای شما تولید خواهد شد.

تجربه و تلاش مهندسان ایرانی باعث شده تا چرمی را تولید کنیم که فقط مختص دستکش باشد. این چرم به صورتی خاص و منحصر به فرد طوری تولید شده که با پوست انسان سازگار باشد. از این لحاظ نیز مشکلی را نخواهید داشت.چرم گاوی اشبالت دستکشی

خرید عمده چرم گاوی اشبالت دستکشی

خرید عمده این چرم را فقط باید از مراکز خاصی انجام دهید. اگر بدانید کمتر تولید کننده ای در حال تولید این چرم است چون این چرم با فراوری های مهندسی شده و حرفه‌ای در حال تولید می باشد. در رابطه با ضخامت آن هم اطلاع داشته باشید که ضخامت چرم گاوی اشبالت دستکشی ۱۲ میل می باشد. ضخامت آن حدوداً مثل ضخامت چرم اشبالت آستری است.

ما موفق به پخش مستقیم این چرم شده ایم و می توانیم آن را برای شما تولید کنیم. زیرا اگر برای این چرم واسطه ها مشغول به فعالیت شوند، باعث می شود تا قیمت بسیار زیادی پیدا کند و از عرف بازار بیرون آید.

در حال حاضر ما بدون واسطه و مستقیم از کارخانه می‌توانیم این چرم را برای شما ارائه کنیم. هر سال و دغدغه ای در ذهنتان است می توانید از مشاوره فروش مجموعه بپرسید. ما به صورت روزانه و ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی شما هستیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید