ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی اشبالت با جیر چه تفاوتی دارد؟مراکز ارائه چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت محصولی با طیف وسیعی از تنوع رنگ، نوع، کیفیت و قیمت می باشد که در درجه اول به دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی طبقه بندی می شود. اما این تمام طبقه بندی چرم نیست چرا که هر یک از این دو نوع خود انواع گوناگون و متنوع دیگری دارد که یکی از انواع طبیعی آن با نام چرم اشبالت موضوع این مقاله است. در ادامه بررسی ارائه چرم و خرید چرم را نیز بررسی خواهیم نمود.

خرید عمده چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت با جیر چه تفاوتی دارد؟

چرم گاوی اشبالت با جیر چه تفاوتی دارد؟

این چرم یکی از انواع چرم های طبیعی است که خود انواع مختلفی اعم از اشبالت، الگانت، نبوک، هورس، طرح دار، میلینگ، فلوتر و شرانگ می باشد. آنچه در این مطلب حائز اهمیت می باشد بررسی مشخصه های مربوط به چرم گاوی اشبالت و توجه به تفاوت های ممیزه آن با جیر است.

چرم گاو و شتر از ضخیم ترین انواع چرم های طبیعی به شمار می رود که در تولید مبل، کیف، کفش و امثال آن مورد استفاده قرار می گیرد. چرم اشبالت یکی از انواع چرم های طبیعی است که ظاهری مخملی همراه با پرز دارد.

از بارزترین مشخصات چرم گاوی اشبالت نازک بودن آن است که باعث شده از درجه کیفی متوسط برخوردار باشد. افزون بر این، چرم اشبالت گاهی به چنان سطحی از نازکی می رسد که تنها مناسب کاربرد در آستر لباس می باشد. اما به طور کلی، از چرم اشبالت در تولید انواع کیف های چرمی پولی و دوشی زنانه و کت و دامن هایی که مخملی پرزدار هستند استفاده می شود.

تفاوت چرم اشبالت با چرم جیر در این است که چرم اشبالت دارای پرزهای کوتاه تری است حال آنکه جیر پرزهای بلند تری دارد. لازم به ذکر است که چرم جیر در قیاس با چرم اشبالت از درجه کیفی و به دنبال آن از قیمت بالاتری برخوردار است و به دلیل ضخامت خاصی که دارد در تهیه انواع کفش های دخترانه و پسرانه نیز از آن استفاده می شود.

مراکز ارائه چرم گاوی اشبالت

مراکز ارائه چرم گاوی اشبالت

مراکز عرضه کننده چرم گاوی اشبالت کارگاه ها و فروشگاه هایی هستند که خود در دباغی، آماده سازی و ارائه این محصول به شیوه های مختلف فعالیت دارند. این مراکز هم به صورت حضوری و هم به شیوه از راه دور فعالیت دارند و ورقه های خام و فرآوری شده این کالا را در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهند.

برخی از مراکز و نمایندگی های عرضه چرم گاوی اشبالت صرفا توزیع و فروش آن را به عهده دارند و گاه آن را با انواع ابزار و یراق آلات مخصوص ساخت و دوخت انواع کیف های دست دوز چرمی زنانه اعم از کیف پول، کیف دستی و کیف دوشی به فروش می رسانند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید