ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی به قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده فروشی انواع چرم طبیعیخرید عمده چرم گاوی از کارخانه تولیدکننده
خرید عمده چرم گاوی

خرید عمده چرم گاوی به روش های مختلف انجام می شود. شما می توانید به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، چرم گاوی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. شما می توانید بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی این محصول را سفارش دهید و بدون هیچ مشکلی آن را در هر شهری که زندگی می کنید تحویل بگیرید. زمانی که شما این محصول را به صورت مستقیم خریداری می کنید، می توانید به واحد تولیدی چرم گاوی دسترسی داشته باشید و در نتیجه می توانید حق انتخاب بیشتری داشته باشید. خرید عمده چرم گاوی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید هر رنگ و مدل چرمی که می خواهید را سفارش دهید.خرید عمده چرم گاوی

عمده فروشی انواع چرم طبیعی

هنگام خرید عمده چرم گاوی باید نکاتی را درباره این محصول بدانید. چرم گاوی جزئی از چرم های طبیعی محسوب می شود که در ضخامت های مختلف تولید می شود و به همین دلیل، در تولید محصولات چرمی متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و با استقبال بسیاری از تولید کنندگان در صنعت چرم مواجه شده است.

چرم گاوی در تولید انواع محصولات چرمی شامل کفش، انواع اکسسوری های بزرگ و کوچک، جلد کتاب، کلاسور، مبلمان های اداری و خانگی، روکش قاب موبایل، چرم فرش ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چرم به صورت تزیینی و مویی نیز تولید می شود که بسیار جذاب و زیبا می باشد.خرید عمده چرم گاوی

خرید عمده چرم گاوی از کارخانه تولیدکننده

امروزه به دلیل اینکه پوست حیواناتی مانند مار، تمساح و کروکودیل بسیار گران قیمت و کمیاب است، به همین دلیل در برخی از مواقع، طرح این چرم های خاص با استفاده از دستگاه بر روی چرم گاوی اصل و درجه یک حک می شود که بسیار شبیه به نوع اصلی آن می باشد. با این اختلاف که شما می توانید این محصول را با قیمت پایین تری خریداری کنید. چرم پوست گاوی که دباغی شده باشد، از انواع مختلفی برخوردار است و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. این نوع چرم به مراکز گوناگون در سراسر کشور عرضه و حتی به خارج از کشور نیز صادر می شود. قیمت چرم گاوی به درجه کیفی، نوع و ضخامت آن بستگی دارد.

شما میتوانید با خرید عمده چرم طبیعی، خریدی بدون واسطه را از درب کارخانه تجربه کنید. بنابراین برای خرید عمده انواع چرم گاوی طبیعی با ما در ارتباط باشید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید