ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چرم معمولیقیمت عمده چرم گاوی ساده
چرم گاوی ساده

حتما شما هم به محصولات چرمی علاقه مند هستید. استفاده از چرم گاوی ساده برای دوخت کفش، دستکش، پالتو، کیف و غیره از قدیم الایام رواج داشته است. زیرا چرم ها دارای جنسی فشرده و متراکم هستند، که موجب می‌شوند که به صورت طولانی مدت دچار پوسیدگی و خرابی نشوند. بنابراین دارای عمری طولانی هستند. چرم گاوی نیز یکی از محبوب ترین نوع چرم ها می باشد. زیرا این نوع چرم نسبت به سایر چرم ها ضخامت بیشتری دارد. به همین دلیل موجب می‌شود که عمر طولانی تری نیز داشته باشد.

خرید عمده چرم گاوی ساده

مزایای استفاده از چرم معمولی

چرم گاوی ساده امروزه استفاده از چرم برای دوخت کیف، لباس، کفش، کاپشن، کیف پول و غیره استفاده بسیار زیادی دارد. از جمله چرم هایی که دباغی می‌شوند و کاربرد صنعتی دارند چرم‌های بز، گوسفند، گاومیش، گاوی و غیره می باشند. اما در میان چرم همه ی این حیوانات، چرم‌ گاوی ساده بسیار پرطرفدار از است و در همه کشورهای جهان به فروش می‌رسد. کشورهای مختلفی از جمله ایران، چین، روسیه، کره، هند و چندین کشور دیگر در تولید محصولات چرمی دست دارند.

تولیدکنندگان چرم، علاقه زیادی به کار با چرم گاوی دارند. زیرا چرم کار با این چرم آسان تر از کار با چرم سایر حیوانات است. چرم گاوی ساده به آسانی قیچی میشود، و سمبه کاری راحت تری دارد.چرم گاوی ضد آب است. و دیرتر دچار آسیب می شود. به همبن دلیل است که در همه فصول سرد و گرم سال قابل استفاده است. همانطور که گفته شد، انواع چرم گاوی مقاوم و ضد آب هستند، به همین دلیل برای تولید پوتین و کفش های زمستانه، چرم گاوی گزینه ی مناسبی است برای تولیدکننده و مشتریان است ، و بسیار پرفروش است.

همانطور که می دانید، چرم به صورت طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارد. اما مسلما چرم طبیعی از چرم مصنوعی بهتر می باشد. زیرا چرم طبیعی قابلیت عبور هوا را دارد. اما چرم مصنوعی هیچ گونه راه تنفسی ندارد. و دلیل چهار فصل بودن چرم طبیعی همین ویژگی می باشد.

قیمت عمده چرم گاوی ساده

قیمت عمده چرم گاوی ساده چرم گاوی ساده به شکل های مختلف و درجه بندی های متفاوت در بازار وجود دارد. همانطور که گفته شد کشور های متفاوتی مشغول تهیه و تولید محصولات چرمی و عرضه آن به نقاط مختلف جهان می باشند. چرم گاوی به دلیل کیفیت و زیبایی، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب نموده است.

اما در هنگام خرید چرب حتماً توجه داشته باشید که از فروشندگان معتبر خرید نمایید، تا چرمی درجه یک در اختیار شما قرار بدهد. مجموعه ما عرضه کننده چرم گاوی عمده، با کیفیت درجه یک می باشد. مشتریان محترم می‌توانم برای خرید چرم گاوی به صورت عمده با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید