ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی صادراتی از ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده چرم طبیعی از ایرانتولید کننده چرم گاوی صادراتی در ایرانفروش چرم گاوی صادراتی به صورت عمده در ایران
چرم گاوی صادراتی

ایران شرایط بسیار خوبی در تولید و صادرات چرم گاوی صادراتی دارد. چرمی که مخصوص صادرات تولید می شود بسیار چرم لاکچری و خاصی است و تولید کنندگان حرفه ای مشغول به تولید و صادرات این چرم هستند. ایران در حال حاضر تولید بسیار زیادی چرم سنگین که همان چرم گاوی است دارد. برای همین ‌میتواند سهم بیشتری در بازار تجارت چرم گاوی داشته باشد در حال حاضر سهم بسیار کمی از بازار ۲۱ میلیارد دلاری چرم سنگین در جهان دارد که سهم آن به ۰.۰۵ درصد هم نمی رسد.چرم گاوی صادراتی

خرید عمده چرم طبیعی از ایران

چرم گاوی ایران در کیفیت های مختلفی تولید می شود که یکی از کیفیت هایی که در حال تولید است مخصوص صادرات است و قیمت بسیار بالایی دارد. البته اگر از واسطه خرید کنید قیمت های بالاتری هم خواهد داشت. برای همین میتوانید درخواست تولید چرم گاوی صادراتی را به شرکت بازرگانی ما بدهید تا ما بتوانیم در تجارت چرم گاوی سهم بخصوصی را در جهان داشته باشیم و صادرات چرم سنگین را رشد بدهیم.

اگر شما تاجر هستید و می‌خواهید که چرم گاوی ایران را بخرید و به کشورهای مختلف از جمله ترکیه صادر کنید. بهترین تصمیم را گرفته اید.

چون واقعاً ایران نیاز به صادرات این چرم دارد. دلیل آن تولید بسیار بالای انواع چرم گاوی صادراتی و صادرات کم آن می باشد. در حال حاضر هم عوارضی برای صادرات چرم در نظر گرفته‌اند ولی این را زیاد جدی نگیرید و تمام تمرکزتان را بر روی تجارت و صادرات چرم سنگین بگذارید.چرم گاوی صادراتی

تولید کننده چرم گاوی صادراتی در ایران

با وجود فراوان گاو در کشور ما می توان تولید بسیار زیادی و در حجم های خیلی زیاد انجام داد. تولید کننده چرم گاوی صادراتی در ایران می کوشد تا همیشه به بهترین شکل ممکن کیفیت خودش را بالاتر برده و قیمت خود را ارزان تر کند. تا بتواند سهمی در بازارهای بین‌المللی برای خودش ایجاد کند و خودش را رشد و توسعه بدهد.

 

در رابطه با چرم سنگین یا همان چرم گاوی ما رقیب های بسیار بزرگی را داریم به عنوان مثال:

  1. کشورهای مثل برزیل و آمریکا چرم سنگین وت بلو را در حجم های بسیار زیادی صادر می‌کنند و جزو صادر کنندگان برتر هستند.
  2. چرم گاوی کراست را کشورهایی مثل آرژانتین و چین به تمامی کشورهای دنیا صادر می کنند و قدرت تامین بالایی را دارند.
  3. در چرم گاوی کراست رنگ شده کشورهای هنگ‌کنگ و ایتالیا سهم بسیار زیادی از صادرات آن به کشورهای مختلف دنیا دارند.

 

با کمی بررسی متوجه میشوید که ما در سالیان پیش چرم سنگین و سبک خود را به تمامی این کشورها صادر کردیم پس مطمئن باشید که کیفیت بالایی دارد و قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت. از امروز تاجران ایرانی باید عزم خود را جزم کنند و تلاش کنند تا بتوانند انواع چرم گاوی با کیفیت را به کشورهای مختلف صادر کنند تا ایران دوباره به جایگاه خوب خود برگردد. این کار باعث میششود تا ارزآوری بالایی کشور ما داشته باشد.

با اطلاعاتی که در بالا به شما گفتیم متوجه هستید که چرم گاوی صادراتی ایران جایگاه بسیار ویژه ای خواهد داشت اگر صادرات بیشتری انجام شود.

چرم گاوی صادراتی

فروش چرم گاوی صادراتی به صورت عمده در ایران

البته باید بدانید که در کنار اینکه چرم خام گاوی در کیفیت های مختلفی به کشورهای همسایه و کشورهای دوردست ارسال میشود. ایران کوشیده تا بتواند انواع محصولات چرمی مثل کیف، کفش، کمربند و… را به کشورهای زیادی صادر کند و تا به حال در این زمینه موفقی های زیادی را داشته.

به طوری که امروز می‌بینید تولید کننده های زیادی در حال صادرات چرم طبیعی و محصولات تولید شده از آن هستند. در رابطه با صادرات چرم گاوی صادراتی مشکلات بسیار زیادی هم وجود دارد که شما و صادرات آن شاید با چالش‌هایی روبرو شوید ولی اگر راه حل آن را دانسته باشید همه این چالش‌ها را و مشکلات را به طور کامل رفع خواهید کرد و خواهید توانست به راحتی چرم مورد نظر مشتریان خارجی خود را صادر کنید.

فروش چرم گاوی صادراتی در همه مراکز انجام نمی پذیرد و چون بیشتر مراکز ایران به دلیل مشکلاتی که در صادرات آن رخ داده قادر به ارسال هیچ نمونه و ارسال بار به کشورهای مختلف نیستند.

در بین این مراکز بهترین مرکزی که می تواند به شما کمک کند و یک تامین کننده قوی برای تامین چرم گاوی شما به حساب آید شرکت های بازرگانی هستند که در ایران مشغول به فعالیت گسترده می باشند. این شرکت ها خود به صورت مستقیم چرم گاوی را صادرات می‌کنند و تجربه زیادی در صادرات دارند.

حتماً برای خرید عمده چرم گاوی صادراتی باما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل راهنمایی کنیم و بدانید که تمامی قیمت های ما فقط به قیمت تولید و کارخانه ارائه می‌شوند. پس از بابت واسطه و قیمت چرم هیچ دغدغه ای نخواهید داشت چون ما به صورت بدون واسطه درحال پخش مستقیم انواع چرم‌ گاوی هستیم.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید