ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع چرم گاوی ضخیمفروش چرم گاوی ضخیم درجه یک

خرید عمده چرم گاوی ضخیم باعث شده که تیراژ تولید این محصول بسیار بالا رود و تولیدکنندگان برای سازهایی مانند پالتو، کفش، کیف از آن استفاده کنند. این چرم بسیار مقاوم بوده و هرچقدر می گذرد ظاهری شکیل تر و زیبا تر به خود می گیرد و در رنگ های مختلف موجود است. مشتریان می‌توانند برای خرید به صورت عمده با مراجعه به سایت مربوطه سفارش خود را ثبت نمایند.

 

معرفی انواع چرم گاوی ضخیم

معرفی انواع چرم گاوی ضخیم از چرم گاوی ضخیم استفاده های زیادی در بین سازه های ساخته شده به دست انسان شده است. سازه هایی مانند کیف، کفش، رو مبلی و کمربند و هزاران سازه دیگر زیرا چرمی بسیار سبک بوده و کیفیت عالی داشته و هوا به راحتی از آن داخل و خارج می شود علاوه بر این ها بسیار زیبا است. اگر بخواهیم چرم گاوی تهیه کنیم بهتر است که کمی آشنایی با این چرم زیبا، مقاوم و پر کاربرد داشته باشیم که از نوع چرم های سنگین قرار می ‌گیرند. جرم سنگین در نوع خود بی نظیر است و از پوست گاو تهیه شده و هر چقدر میگذرد ظاهر آن زیباتر و شکیل تر می شود و کیفیت بالایی دارد. برای کیف و کفش و سازه های سنگین از این نوع چرم استفاده می شود.این نوع چرم الیافی بسیار متراکم و فشرده دارد و استحکام بالایی دارد.

انواع چرم گاوی ضخیم به صورت نرم و خشک در بازار وجود دارد که نوع خشک آن ضخامت بیشتری داشته و برای کفش های مردانه، دستکش و کمربند مردانه و برای لوازم ایمنی استفاده می شود و نوع نرم آن برای سازه های زنانه مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین و مقاوم ترین چرم می گردید وقت خود را هدر ندهید و مستقیم به دنبال چرم‌گاوی بروید که از فروشگاه های معتبر و یا مراکز شناخته شده می توانید آن را تهیه کنید. در این مرکز فروش چرم گاوی صورت می گیرد و به مشتریان عرضه می‌شود.

فروش چرم گاوی ضخیم درجه یک

فروش چرم گاوی ضخیم درجه یک بزرگ ترین مرکز تولیدی فروش چرم گاوی بهترین و با کیفیت ترین چرم گاوی ضخیم را که در نوع خود درجه یک است با بهترین برند به مشتریان عرضه می کند. این نوع چرم از فروش فوق العاده بالایی برخوردار است زیرا کاربرد زیادی برای ساختن سازه هایی چون کیف، کفش، رو مبلی و حتی لوازم ایمنی دارد و مطمئن ترین چرم می باشد که می تواند سالها استفاده شود و دوام بالایی دارد.

فروش چرم به صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام می‌شود. افرادی که قصد خرید این نوع چرم را از این مرکز فروش دارند می توانند به سایت این مرکز مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید