ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع چرم آشنا شویدتوزیع کننده انبوه چرم گاوی طبیعی
چرم گاوی طبیعی

از گذشته تا به امروز استفاده از انواع چرم های حیوانی برای تولید انواع وسایل و پوشاک امری بسیار مهم شمرده می شود و تولیدکنندگان بسیاری به تولید انواع چرم طبیعی پرداخته که در بین آن ها چرم گاوی طبیعی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.

لذا مشتریان، برای خرید چرم گاوی طبیعی، به صورت عمده، بهتر است، به مراکز تولید این نوع چرم مراجعه کرده و این محصول را به صورت حضوری، با قیمت مناسب تر خریداری کرده ، زیرا چرم های طبیعی به خصوص چرم گاو به دلیل تقاضای بالای محصول از قیمت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

خرید عمده چرم گاوی طبیعی

با انواع چرم آشنا شوید

با انواع چرم گاوی طبیعی آشنا شوید.

همانطور که گفتیم تولیدات چرم طبیعی خود دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها نیز به کیفیت های متفاوتی تقسیم شده و به فروش می رسند، که در این میان بیشترین تولیدات را چرم گاوی طبیعی و همچنین چرم بزی به خود اختصاص داده اند.

زیرا این نوع چرم ها به دلیل ضخامت و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارند، بیشترین کاربرد را در همه ی زمینه ها داشته و از آن ها می توان در تولید انواع لوازم و همچنین تولید پوشاک، مورد استفاده قرار داد.

از این رو محصول چرم گاوی نیز خود به تنهایی دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام از آن ها کارایی خاص خود را به همراه دارند، که در این میان برخی از انواع چرم گاوی طبیعی شامل:

  • چرم کامل
  • چرم نبوک
  • چرم جیر
  • چرم اشبالت

همانطور که در متن بالا گفته این چرم گاوی دارای انواع مختلفی بوده، که در واقع این نوع چرم بسته به سن حیوان دارای کیفیت های متفاوتی می باشد و در این میان هر چه سن گاو بیشتر باشد، چرم بدست آمده از آن نیز ضخیم تر و کلفت تر می باشد.

علاوه بر آن تولیدکنندگان سطح داخلی پوست چرم گاو را که نرم تر و قابل انعطاف تر بوده از سطح خارجی پوست جدا کرده و به تولید چرم های طبیعی با انعطاف پذیری بالا از قبیل جیر و اشبالت می پردازند، و همچنین سطح خارجی که همان چرم کامل گاوی می باشد را به عنوان چرم ضخیم برای تولید انواع کیف و کفش مورد استفاده قرار داده و در بازار به فروش می رسانند.

توزیع کننده انبوه چرم گاوی طبیعی

توزیع کننده انبوه چرم گاوی طبیعی

در حال حاضر در کشور ما تولیدکنندگان و توزیع کنندگان بسیاری وجود دارند که به توزیع چرم طبیعی گاوی به صورت انبوه در داخل و خارج کشور پرداخته و پارچه های چرمی را به صورت عمده در داخل و خارج کشور در اختیار خریداران قرار می دهند.

در این میان توزیع کنندگان انبوه چرم گاوی، به دلیل تقاضای بالا و کاربرد زیاد آن در صنعت های مختلف، میزان تولیدات این محصول را افزایش داده و سپس با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان در سایر عرصه ها قرار می دهند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید