ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی طرح کروکودیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بدون واسطه چرم گاویقیمت عمده چرم گاوی طرح کروکودیل
چرم گاوی طرح کروکودیل

چرم گاوی طرح کروکودیل جزئی از یک چرم طبیعی دارای طرح می باشد که بسیار زیبا و جذاب است. اگر شما این محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید، می توانید آن را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای در اختیار داشته باشید. این نوع چرم از رنگ های مختلفی برخوردار است و اگر شما رنگ خاصی را در نظر دارید، باید این محصول را در تعداد زیاد و حداقل ۱۵۰ فوت سفارش دهید.

چرم گاوی طرح کروکودیل

خرید بدون واسطه چرم گاوی

بعضی از کارخانه ها در سطح کشور اقدام به تولید چرم های طرح دار کرده اند و این محصول را جهت خرید و فروش به بازار عرضه می کنند.

هنگام خرید چرم گاوی طرح کروکودیل، سعی کنید این محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید زیرا با این روش نه تنها می توانید از کیفیت محصول مطمئن شوید، بلکه می توانید این کالا را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

افراد زیادی به چرم کروکودیل علاقه مند هستند زیرا بسیار کمیاب و خاص می باشد. این نوع چرم محصول کشور ایران نمی باشد و وارداتی است و به همین دلیل، قیمت آن در مقایسه با سایر چرم های دیگر گران تر می باشد. امروزه، تولید کنندگان محصولات چرمی توانسته اند طرح کروکو را بر روی چرم های ساده طبیعی مانند چرم گاوی، چرم بزی و… نقش بزنند. این کار باعث شده است تا طرفداران چرم گاوی طرح کروکودیل بتوانند راحت تر به این محصول دسترسی داشته باشند و همچنین منجر به این شده است تا قیمت آن نیز مناسب و مقرون به صرفه باشد. در این شرایط، شما همچنین می توانید این محصول را با تعداد زیاد سفارش دهید.

چرم گاوی طرح کروکودیل

قیمت عمده چرم گاوی طرح کروکودیل

یکی از بهترین طرح های چرم طبیعی، طرح کروکودیل می باشد. نکاتی وجود دارند که قیمت چرم گاوی طرح کروکودیل را تعیین می کنند. درجه کیفی و مرغوبیت کالا، تعدادی که این کالا سفارش داده می شود و همچنین درجه کیفی چاپی که بر روی این نوع چرم می شود می تواند قیمت آن را تعیین کند. محصولاتی که از این نوع چرم تولید می شوند شامل کیف، کفش، قاب موبایل، کمربند، بند ساعت، اکسسوری های مختلف و… می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید