ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید عمده چرم گاوی عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع چرم طبیعی رنگیتوزیع کنندگان بهترین چرم گاوی عسلی

خرید عمده چرم گاوی عسلی با قیمت باورنکردنی، همین حالا از طریق بزرگترین مرکز فروش انواع چرم گاوی، در بازار تهران، بدون هیچ واسطه ای امکان پذیر می باشد. جهت ثبت فروش، با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید عمده چرم گاوی عسلی

آشنایی با انواع چرم طبیعی رنگی

آشنایی با انواع چرم گاوی عسلی آیا میدانید از چه طریقی میتوان چرم گاوی اصل را شناخت؟ و یا انواع چند گاوی در بازار چیست؟ ما در این قسمت بطور مفصل همه اطلاعات در مورد چرم گاوی عسلی را در اختیارتون قرار خواهیم داد. تا بتوانید در هنگام خرید با خیال راحت خرید نمایید.

چرم گاوی اصل را میتوان از روی کیفیت چرم تشخیص داد. و چرم هایی که با کیفیت بالاتر باشند را میتوان گفتن چرم اصل می باشد. و چیزی که خریداران را دچار اشتباه می کند اینست که، چرم پوست گاو که با مو یا بدون مو باشد تاثیری در اصل بودن آن نیست و نمی توانیم این را ملاک ارزیابی خود در خرید قرار دهیم و فقط کیفیت نقش اساسی را در این بین ایفا میکند. ولازم به ذکر میباشد امروزه چرم گاو در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار است و حتی نسبت به چرم های دیگر مانند بز و گاومیش از نظر قیمتی گرانتر می باشد.

چرم گاوی عسلی محصول پوست گاو می باشد که بصورت چرم از آن استفاده میگردد، و ارزانترین چرم در بازار می باشد، و کیفیت چرم بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار می باشد و چرم های با کیفیت قیمت های بالاتری دارند.

مزیت های فرآوانی چرم گاوی دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

نگهداری از پوست گاو در شرایط مختلف راحت می باشد و با کمترین هزینه در دسترس همگان قرار دارد و جزء سنگین ترین چرم ها محسوب میگردد، و مقاوم ترین چرم در برابر شرایط محیطی می باشد و به همین دلیل دوام این نوع چرم ها طولانی مدت می باشد و به راحتی چرم شکسته و از بین نمی رود.

به طور کلی چهار نوع چرم وجود دارد. که عبارتند از:

  • چرم تمام گاوی.
  • چرم گاوی تاج دانه.
  • چرم گاوی اصلاح شده.
  • چرم گاوی باندینگ.

و لازم به ذکر می باشد چرم گاوی عسلی در این بین با کیفیت ترین چرم محسوب میگردد.

توزیع کنندگان بهترین چرم گاوی عسلی

توزیع کنندگان بهترین چرم گاوی عسلی لازم به ذکر می باشد وسعت مراکز خرید چرم با کیفیت مناسب در هر منطقه از کشور با توجه به نیاز خریداران متفاوت می باشد. و این مجموعه یکی از صادر کنندگان چرم می باشد. و به دلیل نوسان داشتن قیمت ها و تحریم های اقتصادی در چند سال اخیر قیمت چرم نیز دستخوش تغییراتی شده و افزایش قیمت داشته است. و مجموعه ما سعی داشته است توزیع چرم را به قیمت مناسب تر و کیفیتی بالا به خریداران ارائه دهند. و خریداران می توانندبا کارشناسان ما در ارتباط باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید