ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید مستقیم چرم طبیعی گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره چرم طبیعی گاوی خامنرخ روز چرم طبیعی گاوی خام
چرم طبیعی گاوی خام

چرم طبیعی گاوی خام به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصربه فردی که دارد از پرمصرف ترین منسوجات چرمی در تهیه و تولید انواع پوشاک از قبیل کیف، کفش، کمربند، زیورآلات چرمی و … به شمار می روند، قیمت این نوع چرم به طور مستقیم به میزان کیفیت و روش عرضه و توزیع محصول بستگی دارد، از مهمترین مزیت های خرید مستقیم این چرم می توان به تضمین کیفیت و اصالت کالای خریداری شده و صرفه جویی در قیمت محصول اشاره نمود.

چرم طبیعی گاوی خام

 

اطلاعاتی درباره چرم طبیعی گاوی خام

چرم طبیعی گاوی خام

 

در ادامه مقاله قصد داریم تا درباره چرم طبیعی گاوی خام و مهمترین ویژگی ها و خصوصیات این چرم اطلاعاتی را خدمتتان ارائه دهیم:

  • چرم ها به طور کلی به سه دسته چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین طبقه بندی می شوند که از میان آنها چرم گاوی به دلیل ضخامت بیشتر به چرم سنگین معروف می باشد.
  • همانطور که می دانید چرم گاوی طبیعی از دباغی پوست گاو به دست می آید که بسته به میزان ضخامت پوست هر قسمت از بدن گاو در ضخامت ها و اندازه های گوناگونی تولید می شوند.
  • انواع چرم گاوی یا به اصطلاح چرم سنگین به دلیل ظاهر شیک و جذاب و تراکم بافت و مرغوبیت بسیار بالایی که دارد از پرمصرف ترین نوع چرم ها در بازار به شمار می روند.
  • این چرم ها به دلیل دوام و ضخامت بالایی که دارند در تهیه و ساخت منسوجات چرمی مقاومی چون تسمه های ماشین آلات صنعتی، زیره و رویه کفش های چرمی، پالتو و … از میزان مصرف بالایی برخوردار می باشند.

نرخ روز چرم طبیعی گاوی خام

چرم طبیعی گاوی خام

جهت اطلاع از نرخ روز چرم طبیعی گاوی خام و سفارش این کالا با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های مندرج در همین سایت فروشگاهی با همکاران بخش فروش و پشتیبانی مرکز ارتباط بگیرید.

عوامل متعددی در تعیین نرخ چرم تاثیرگذار هستد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارایی و موارد مصرف چرم
  • شیوه تهیه و سفارش محصول
  • میزان کیفیت و مرغوبیت محصول تولید شده
  • شیوه توزیع و عرضه محصول

اما از مهمترین نکات حائز اهمیت در خرید چرم طبیعی گاوی علاوه بر قیمت تشخیص کیفیت و استاندارد بودن کالا می باشد، از این رو قبل از خرید این محصول حتما به مهرهای استاندارد درج شده بر روی کالا و معتبر بودن محل خرید دقت بفرمایید.

خرید مستقیم و بدون واسطه چرم طبیعی گاوی به دلیل حذف واسطه ها در زمینه علاوه بر کاهش قیمت خرید محصول و سایر مزیت ها و امتیازات ویژه در خصوص نرخ کالا در افزایش ضریب اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالای خریداری شده نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید