ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید مستقیم چرم گاوی نبوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد تولید چرم گاویبازار فروش چرم گاوی نبوک

چرم گاوی نبوک یک چرم با کیفیت و لاکچری بوده که برای دوخت کیف و کفش های شیک و بروز مورد استفاده قرار می گردد. ابن چرم به صورت مات و براق است و هر کدام طرفداران مختص به خود را دارند. تنوع رنگی در این مصنوعات بالا بوده و همین موضوع هم باعث شده تا بیشتر مورد فروش قرار بگیرد. خرید به صورت مستقیم باعث شده تا دست واسطه ها از بازار کوتاه شود که در این صورت قیمت هم با افت شدیدی روبرو می شود.

خرید مستقیم چرم گاوی نبوک

صفر تا صد تولید چرم گاوی

صفر تا صد تولید چرم گاوی این مرکز با ارائه انواع چرم گاوی به بازار توانسته نیاز تمام مصرف کنند.ان با هر سلیقه ای را به خوبی برطرف سازد. چرم گاوی یک چرم ضخیم و چند لایه است و زمانی که با عمل دباغی از بدن این حیوان جدا می شود دارای فضولات زیادی است که توسط اسید و نمک به خوبی شسته می شود تا هیچ لایه اضافی با رنگ تیره نداشته باشد.

بعد از آن چرم را درون اسید قرار داده و پس از چند روز بیرون می آورند که به صورت کامل پاکسازی و رنگ آن کاملا شفاف شود. در مرحله بعد چرم توسط دستگاه حرارت داده می شود تا رطوبت آن گرفته شده و خشک شود. سپس مرحله گند زدایی به صورت خشک صورت می گیرد تا آلودگی ها از بین برود.

در مرحله آخر چرم را جلا می دهند تا جلوه خاصی پیدا کند بدین ترتیب آماده کار می شود و می توان آن را به سایزهای مختلف برش زد و الگوهای متنوع را هم روی آن پیاده کرد.

بازار فروش چرم گاوی نبوک

بازار فروش چرم گاوی نبوک صادرات چرم گاوی نبوک به کشورهای خارجی باعث شده تا بازار فروش هم رونق خوبی را تجربه کند. فروش در این بازار با روش های مختلف صورت می گیرد و بدین ترتیب افراد در هر شرایطی به این چرم دسترسی دارند و می توانند به راحتی و با صرف هزینه کمتر نیاز خود را برطرف سازند.

بازارهای فروش در بیشتر نقاط کشور گسترش پیدا کرده اند و مراکز مختلفی هم در آنها مشغول فعالیت هستند تا این محصول را به دست مشتری برسانند. نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی با فروش به صورت عمده بزرگترین نقش را در رونق گرفتن بازار دارند و باعث می شوند تا محصول به صورت عمده و با نرخی کمتر به دست مشتری برسد.

فروش به صورت اینترنتی از روش های جدیدی است که در بازار مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش دو طرف معامله با هم ارتباط مستقیمی خواهند داشت و مشتری می تواند با کمترین هزینه سفارش خود را ثبت کند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید