ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید و فروش چرم گاوی کریزی هورس

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با چرم گاوی کریزی هورسخرید عمده چرم گاوی هورس به قیمت کارخانه
چرم گاوی کریزی هورس

چرم گاوی تنها به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد مورد توجه نیست. آنچه سبب متمایز شدن این چرم از دیگر چرم های موجود در بازار شده است، تنوع بالای آن است. تنوع رنگی و مدل چرم گاوی موجب مرتفع شدن نیاز هر سلیقه ای شده است. یکی از مدل های بسیار زیبا و پرطرفدار چرم گاوی، چرم گاوی کریزی هورس است.

چرم گاوی کریزی هورس

آشنایی با چرم گاوی کریزی هورس

چرم گاوی کریزی هورس

چرم اسب  بسیار گران و غیر قابل دسترس است . در همین راستا چرم گاوی هورس طراحی شده است. این نوع از چرم از نظر ظاهری کاملا شبیه به چرم اسب است یعنی ظاهری مخملی با سایه روشن های مبهوت کننده. به طور کلی چرم گاوی دارای سطح صاف و براقی است به همین دلیل برای ایجاد سطح مخملی از یک واکس مخصوص استفاده می شود. سطح خارجی نرم، مخملی، پرزدار این چرم با گذر زمان  و در اثر لمس مداوم نه تنها کهنه نمی شود بلکه بر جذابیت آن نیز افزوده می شود. در نهایت باید گفت توجه و  استقبال فراوان از این چرم سبب افزایش تولید و مصرف  چرم گاوی کریزی هورس در داخل و خارج کشور شده است.

خرید عمده چرم گاوی هورس به قیمت کارخانه

چرم گاوی کریزی هورس

بازار بر پایه رقابت بنا نهاده شده است اما آنچه سبب ماندگاری یک کسب و کار می شود کیفیت محصولات ارائه شده است. بازار فروش چرم گاوی کریزی هورس بسیار گرم است به همین دلیل می توان شاهد رقابت شدیدی در آن بود. این بازار گرم در کنار تجربه کم خریداران موجب سودجویی برخی از افراد سودجو شده است. از طرف دیگر قیمت چرم بسیار بالا است و این قیمت با افزایش تعداد واسطه های فروش افزایش می یابد. چرم آرسس یکی از شرکت های معتبر فروش محصولات چرمی است که محصولات خود را به صورت عمده و بدون واسطه عرضه می کند. از طرفی این شرکت با فروش اینترنتی محدودیت های مسافتی را نیز از بین برده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید