ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید پوست چرم گاو مویی تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی چرم گاو مویی تزیینیخرید انواع پوست چرم گاو تزیینی
چرم گاو مویی تزیینی

چرم گاوی به واسطه بافت متراکمی که دارد دارای مقاومت و طول عمر بالایی است به همین دلیل از گذشته تا به امروز مورد توجه واقع شده است. محصولات متنوعی از چرم گاوی در بازار یافت می شود اما استفاده از این نوع چرم به محصولاتی همچون کیف، کفش، کمربند، کت و …. محدود نمی شود. چرم گاو مویی تزیینی نمونه ای دیگر از چرم گاوی است که تنها جنبه تزیینی دارد و صرفا برای زیباتر کردن محیط اطراف مورد استفاده قرار می گیرد.چرم گاو مویی تزیینی

ویژگی چرم گاو مویی تزیینی

چرم گاو مویی تزیینی

پوست گاو بسیار زیبا است به همین دلیل از چرم آن جهت زیبایی بخشیدن به خانه و یا مبلمان استفاده می شود. چرم گاو مویی تزیینی شکل طبیعی و دست نخورده پوست گاو است که بعد از فرایند دباغی فراوری شده است. مراحل فراوری، طول عمر چرم مویی تزیینی را افزایش می دهد همچنین موجب می شود که مو ها به راحتی از پوست جدا نشوند یعنی ریزش نداشته باشند. از چرم گاوی تزیینی بیشتر بر روی کف پوش ها و یا مبلمان ها استفاده می شود.

خرید انواع پوست چرم گاو تزیینی

چرم گاو مویی تزیینی

چرم گاوی دارای تنوع بالایی است به همین دلیل می تواند به هر نیاز و یا سلیقه ای پاسخ دهد. چرم گاو مویی تزیینی نمونه ای از محصولات چرمی موجود در بازار است. در این نوع چرم گاوی کیفیت حرف اول را می زند به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کرد. با توجه به وجود افراد سودجو در این حوزه بهترین راهکار انتخاب یک شرکت معتبر است. شرکت بازرگانی چرم آرسس ارائه دهنده انواع چرم گاوی از جمله چرم پوست تزیینی است. این شرکت محصولات خود را بدون واسطه و به صورت عمده به فروش می رساند به همین دلیل با طیف خاطر می توان از یک خرید با کیفیت و ارزان لذت برد. همچنین فروش اینترنتی این شرکت محدودیت فاصله ها را از بین برده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید