ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی اشبالت | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح فلوتر اشبالت چه کیفیتی دارد؟خرید چرم طبیعی اشبالت عمده
خرید چرم طبیعی اشبالت

خرید چرم طبیعی اشبالت مهمترین بحث یک تولید کننده کیف و کفش و محصولات مختلف می باشد. چرم طبیعی اشبالت به دو نوع تولید می‌شود: یکی حالت پرزدار آن میباشد و دومی حالت صاف و فلوتری آن است که در بازار کمتر پیدا می شود ولی ما می توانیم آن را برای شما تولید و تامین کنیم.

حالت پررزدار در بازار بسیار زیاد است و رنگبندی بسیار زیادی هم دارد. حالت صاف آن و صفحه خورده آن و چرم اشبالت فلوتر هم ما در رنگ بندی مختلفی می‌توانیم به شما عرضه کنیم. البته در حال حاضر رنگ های کمی از این چرم تولید می‌شود و الان چرم رنگ مشکی، عسلی و قهوه ای تولید شده در این مدل موجود است.خرید چرم طبیعی اشبالت

طرح فلوتر اشبالت چه کیفیتی دارد؟

چرم طبیعی اشبالت به طور کلی از چرم گاوی تولید می شود و چرم گاوی هم در دو مدل به بازار عرضه می شود که یکی طرح فلوتر آن است و دیگری چرم اشبالت پرزدار است.

زمانی که شما خواسته باشید خرید چرم طبیعی اشبالت را انجام دهید، باید به عرضه کننده یا تولیدکننده آن که ارتباط گرفتید اطلاع دهید که کدام مدل را میخواهید. در چه رنگ و چه حجم سفارشی این چرم را می خواهید و البته کیفیت که مهمترین بحث یک تولید کننده است را باید جویا باشید.

حالا افرادی سوال می کنند که آیا چرم اشبالت طرح فلوتر یا همان چرم طبیعی اشبالت صفحه خورده به چه شکل به بازار عرضه می شود و آیا می‌توان آن را تولید کرد و اینکه کیفیت آن به چگونه است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که به صورت عمده در بازار عرضه می‌شود و به طور کلی این چرم به خاطر تولید کم، در زمانی که  قصد خرید چرم طبیعی اشبالت را داشتید، اعلام کنید به ما چون باید به صورت سفارشی برای شما در رنگبندی مورد نظر تولید شود.

از لحاظ اینکه کیفیت آن را خواسته باشید بررسی کنید کیفیت آن از چرم گاوی فلوتر که چرم اصل گاوی است کمتر میباشد ولی بازهم کیفیت آن خوب است و نمی توان به آن گفت که کیفیت ضعیفی دارد. البته در درجه های کیفی مختلف قابل عرضه به شما است.خرید چرم طبیعی اشبالت

خرید چرم طبیعی اشبالت عمده

در مراحل تولید این چرم به طوری تولید انجام می‌شود که هر دو طرف این چرم حالت پرزدار داشته باشد و مدل دیگر آن که می گویند مدل فلوتر یا صفحه خورده یا چاپی، به همین شکل عادی تولید میشود ولی در مراحل آخر کارهایی بر روی این چرم انجام می‌شود که دقیقاً مطابق با چرم های عادی گاوی می‌شود ولی کیفیت آن کمی پایین تر و قیمت آن خیلی ارزان تر میباشد. برای همین خرید چرم طبیعی اشبالت صفحه خورده توسط توولیدکنندگان انجام میشود.

افرادی که تولید کننده کیف هستند و میخواهند که محصول آنها ارزان قیمت تولید شود می توانند از چرم طبیعی اشبالت صفحه خورده یا فلوتر استفاده کنند و با آن محصولات مختلفی مثل کیف های زنانه و مردانه تولید کنند و قیمت بسیار رقابتی و ارزان به بازار عرضه کنند.

در رابطه با تضمین برگشت کالا هم می‌خواستیم در آخرین نکات با شما صحبت کنیم. ما چندین مدل چرم داریم و بعضی از مدل‌های ما به دلیل کیفیت بسیار بالا و تضمین شده آن قابل مرجوع و برگشت شدن هستند.

چون مشاوران ما در هنگامی که با شما در حال مشاور هستند، مطمئناً کیفیت بالای آن را پیشنهاد می دهند و شاید شما خواسته باشید کیفیت ضعیف و آن را خریداری کنید. زمانی که شما قصد خرید چرم کاملا ارزان و بی‌کیفیت را دارید ما دیگر تضمینی از برگشت آن به شما نخواهیم داد. چون قبل از اینکه شما خرید چرم طبیعی اشبالت را انجام دهید مطمئناً به شما اعلام خواهیم کرد که کیفیت آن ضعیف است.

پیشنهاد ما این است که برای خرید بهتر و با کیفیت تر حتماً به پیشنهاد های مشاوره فروش شرکت بازرگانی چرم آرسس گوش دهید و به آنها عمل کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید