ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی رنگی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چرم رنگ بندیکاربرد خرید چرم طبیعی رنگیشرایط سفارش خرید چرم طبیعی رنگی
خرید چرم طبیعی رنگی

خرید چرم طبیعی رنگی در مدل های مختلف را می توانید از شرکت ما انجام دهید برای دانستن کاربرد این چرم ادامه این مقاله را مطالعه کنید و البته برای تولید سفارشی و به معنای دیگر سفارش تولید و شرایطی که برای خرید عمده در نظر گرفته‌ایم، لطفاً با ما همراه باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید تا ما شما را از این بابت راهنمایی کامل کنیم. از لحاظ تولید هم در تمامی رنگ‌هایی که شما درخواست داشته باشید ما میتوانیم چرم طبیعی را تولید کنیم.خرید چرم طبیعی رنگی

انواع چرم رنگ بندی

چرم طبیعی در انواع مختلفی قابل ارائه به بازار می باشد و تولید کنندگانی که در حال حاضر به تولید انواع چرم طبیعی مشغول هستند، تمامی مدل‌های آن را تولید می کنند از نظر تنوع رنگ هم در کشور هیچ مشکلی نیست و حتی در بالا هم گفتیم سفارش تولید را هم قبول می‌کنیم و در رنگ مورد نظر شما حتی یک رنگ بسیار خاص می توانیم چرم را برای شما در کیفیت بالا تولید کنیم.

مشتریان عمده شرکت ما انواع تولید کنندگان محصولات چرمی طبیعی و فروشندگان و انبارداران و تاجران هستند. تمامی این مشتریان میتوانند در بهترین شرایط خرید عمده را از شرکت بازرگانی چرم آرسس به انجام برسانند.

چرم هایی که در رنگ بندی مختلف قابل عرضه به شما مشتریان عزیز هستند و قابلیت تولید هم در تیراژ بالا دارند:

  1. چرم گاوی
  2. چرم بزی
  3. چرم شتری
  4. چرم گوسفندی
  5. چرم کیفی
  6. چرم کفشی
  7. چرم کمربندی
  8. چرم لباسی
  9. چرم مبلی

خرید چرم طبیعی رنگی

کاربرد خرید چرم طبیعی رنگی

منظور ما از کاربرد خرید، یعنی کاربرد این چرم ولی در زمانی که شما این چرم را خریداری کرده اید و می خواهید در تولید محصولات مختلفی از آن استفاده کنید. باید بدانید که همه چرم های طبیعی کاربردهای بسیار مختلفی دارند و در بیشتر محصولات قابل استفاده هستند.

البته باید این نکته را هم متذکر شویم که هر چرمی برای محصول خاصی تولید می‌شود مثلا بعضی از چرم ها را به عنوان مثال چرم شترمرغ را نمی‌توان برای لباس استفاده کرد.

قبل از خرید چرم طبیعی رنگی باید بدانید که مثالی که در بالا زدیم خیلی مهم است. یعنی شما در نظر داشته باشید که اگر خواسته باشید چرم کمربندی را خریداری کنید ولی آن را برای تولید لباس استفاده کنید، واقعاً کار اشتباهی انجام داده اید و نمی توانید به وسیله چرم کمربندی یک محصول و یک لباس تولید کنید. هر محصولی به چرم خاصی نیاز دارد که در ضخامت مختلفی قابل عرضه است و حتی کیفیت ها هم تفاوت دارند.

البته در حال حاضر امکانات بسیار زیادی در کارخانه های چرم سازی داخل کشور ما وجود دارد که اگر بررسی کنید می‌توانید متوجه شوید که بالای ۳۰ رنگ مختلف در چرم طبیعی وجود دارد. وقتی که چرم در طیف رنگی مختلفی تولید می شود این باعث میشود تا تولید کننده حق انتخاب بیشتری برای خرید داشته باشد.

بعد از خرید چرم طبیعی رنگی باید بدانید که می توانید با استفاده از این چرم محصولات زیر را تولید کنید.

  1. کیف و کفش
  2.  لباس های چرمی زنانه و مردانه
  3.  مبلمان برای محیط های اداری و منازل
  4. و…

خرید چرم طبیعی رنگی

شرایط سفارش خرید چرم طبیعی رنگی

ما در این بخش برای شما یک خبر خوش داریم و این خبر این است که در حال حاضر تاجران و بنکداران یا فروشگاه های چرمی و تولیدکنندگان محصولات چرمی می‌توانند از این به بعد به صورت اینترنتی و عمده خرید چرم طبیعی رنگی را تجربه کنند و انواع چرم طبیعی در رنگ بندی های مختلف و در طرح و در چاپ مختلف را سفارش دهند.

حتی برای تولیدکنندگان در رنگی که می‌خواهند و چرمی که مورد نیازشان است می‌توانیم تولید انجام دهیم و تمامی مراحل ارسال را انجام دهیم.

بازرگانی چرم آرسس در حال بهبود وضعیت و شرایط میباشد و در حال حاضر با افتخار اعلام می کند که بدون واسطه می تواند انواع چرم طبیعی را به شما مشتریان عزیز ارائه کند.

کافیست شماره ای که در پایین همین مقاله درج شده به عنوان مشاور فروش را برداشته و با آن تماس بگیرید و تمامی اطلاعات از قبیل سفارشات و سفارش تولید و خرید عمده و شرایط آن ها را کاملاً جویا شوید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید