ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی صادراتی از کارخانه آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید چرم برای صادر کردنخرید چرم طبیعی صادراتی از کارخانه تولیدی آن
خرید چرم طبیعی صادراتی

خرید چرم طبیعی صادراتی در رنگبندی کاملاً مناسب را میتوانید از شرکت بازرگانی چرم آرسس انجام دهید. ما بستری را فراهم کردیم که دیگر تاجران برای صادرات چرم به کشورهای مختلف دنیا مشکلی نداشته باشند و همه شرایط آنها مهیا باشد. درست بودن شرایط به این معنا است که چرمی که باید صادرات شود باید چرم درجه یک و عالی باشد. به معنای دیگر اگر مشتری آن چرم ها را دید کاملا راضی باشد و آن چرم متناسب با سلیقه ای که می خواسته باشد. در شرکت ما انواع چرم طبیعی کیفی، کفشی و کمربندی به فروش میرسد.خرید چرم طبیعی صادراتی

تولید چرم برای صادر کردن

در حال حاضر شما فقط میتوانید چرمی که فینیش شده باشد را به کشورهای مختلف دنیا صادرات کنید. به معنای دیگر منظور ما از چرم فینیشد یعنی چرمی که رنگ شده باشد و کاملاً چرم باشد. حدوداً در چند سال پیش صادرات چرم سالامبور کاملا ممنوع شده و در حال حاضر از کشور ایران چرم سالامبور به کشورهای دنیا صادر نمی شود. کلاً علاوه‌ بر چرم فینیش، چرم کراست گاوی هم به کشورهای مختلف صادرات می‌شود و دوستداران و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

تولید چرم برای صادر کردن به کشورهای مختلف دنیا پروسه سخت، طولانی و زمان‌ بری دارد. برای اینکه این چرم را به باید برای کشورهایی تولید کنیم که خواهان چرم طبیعی درجه یک و مرغوب هستند.

در حال حاضر هم قبلاً ایران یکی از صادرکنندگان سالامبور بود. ولی در این زمانی که ما داریم زندگی میکنیم به خاطر ممنوع شدن صادرات این چرم به طور کلی صادرات چرم افت کرده و اکثر کارخانه‌های چرمسازی دیگر به فکر صادرات نیستند.

دلیل اینکه آنها دیگر به صادرات فکر نمی کنند این است که راههای سختی در مسیر صادرات آنها وجود دارد و کمتر کسی می تواند صادرات چرم را انجام دهد و در حال حاضر بیشتر شرکت های بازرگانی مشغول به صادرات و پخش انواع چرم طبیعی ایران به کشورهای مختلف دنیا هستند. در آخر این نکته به شما اعلام می کنیم اگر قصد خرید چرم طبیعی صادراتی دارید باید با شرکت های بازرگانی در داخل کشور ارتباط بگیرید.خرید چرم طبیعی صادراتی

خرید چرم طبیعی صادراتی از کارخانه تولیدی آن

اگر شما خواسته باشید که از درب کارخانه، چرم ها برای شما ارسال شود. مطمئن باشید که باید سفارش تولید دهید تا در کارخانه چرم برای شما تولید شود و مراحل ارسال برای شما انجام شود.

چرمی که برای صادرات استفاده میشود حداقل زمان تولید آن ۲ تا ۴ ماه می باشد و باید در این چهار ماه این چرم ها در انبارهایی دپو شوند و تولید شوند تا به اندازه یک کانتینر ۲۰ فوتی برسند.

در بعضی از کشورها قانون های مختلفی وجود دارد به عنوان مثال در کشور روسیه در زمانی که ما این مقاله را نوشته‌ ایم قانونی در گمرک آن وجود دارد که کمتر از یک کانتینر ۲۰ فوت نمی‌تواند وارد کشور شود و تاجران روسیه باید برای خرید چرم طبیعی صادراتی حداقل یک کانتینر ۲۰ فوت سفارش دهند.

برای همین گفتیم که شما باید به قانون اکثر کشور ها نگاه کنید و طبق خواسته آنها چرم مختلف را صادر کنید. به عنوان مثال مردمان روسیه علاقه‌ ای به چرم طبیعی ورنی ندارند و بیشتر چرم های مات استفاده می‌کنند و باید همه این اطلاعات را از مشتریان داشته باشید.

قیمت چرم طبیعی صادراتی هم یکی از عوامل بسیار مهمی است که ما همیشه تلاش کردیم تا قیمت مناسبی را برای خرید چرم طبیعی صادراتی به شما اعلام کنیم. در حال حاضر هم انواع چرم طبیعی گیاهی و چرم طبیعی کرومی را مخصوص صادرات موجود داریم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید