ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی ضخیم عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی یا چرم شتری؟خرید چرم طبیعی ضخیم بدون واسطه و عمده
خرید چرم طبیعی ضخیم

خرید چرم طبیعی ضخیم را در ضخامت هایی که در بازار وجود دارد باید انجام بدهید و اگر به صورت سفارشی درخواست ضخامت خاصی را دارید باید با ما تماس بگیرید. حتما برای شما بررسی کنیم و اگر قادر به تولید آن بودیم و آن را برای شما تولید کنیم. در چرم طبیعی، چرم گاوی است که ضخامت بالایی دارد. البته در کنار این چرم، چرم شتری هم ضخامت مناسبی دارد و برای استفاده‌های محصولاتی که به چرم  ضخیم نیاز دارند می‌توانید از چرم طبیعی گاوی و چرم طبیعی شتری استفاده کنید.خرید چرم طبیعی ضخیم

چرم گاوی یا چرم شتری؟

در خرید چرم طبیعی ضخیم برای تمامی تولیدکنندگان و فروشگاه داران، این مسئله بسیار مهمی است که انتخابی را در بین این دو چرم کنند و آن را خریداری کنند. اولین مسئله‌ای که به شما میگوییم این است که تولیدکننده با فروشگاه تفاوت دارد. به عنوان مثال ما به تولیدکنندگان می گوییم که هر دو چرم مناسب است، ولی چرم گاوی فروش بیشتری دارد و به کسانی که فروشگاه چرم فروشی دارند اعلام میکنیم که چرم شتری در حال حاضر کمتر شناخته شده و چرم گاوی را همه تولیدکنندگان استفاده می‌کنند و آن را از شما خریداری خواهند کرد. پس چرم گاوی بهتر از چرم شتر است.

چرم گاوی کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلفی در کشور ایران و در جهان دارد. از چرم گاوی کیف های بسیار زیبایی تولید می‌شود و کفش های آن بی نظیر هستند. مطمئنا دیده اید که افراد معروف هم از این چرم برای لباس و کاپشن و یا پالتوها استفاده می کنند. به دلیل اینکه این چرم سطح بسیار صاف و زیبایی دارد و محصولاتی که از آن تولید می‌شوند بسیار زیبا و جذاب هستندر.

پس در خرید چرم طبیعی ضخیم باید بدانید که چرمی که پر کاربرد و در حال حاضر فروش بیشتری هم نسبت به دیگر چرم‌ های ضخیم دارد چرم گاوی است.خرید چرم طبیعی ضخیم

خرید چرم طبیعی ضخیم بدون واسطه و عمده

از این چرم برای تولید کمربند بیشتر استفاده می‌شود و در حال حاضر هم بیشتر مشتریانی که در این بابت باما تماس می‌گیرند مطمئناً قصد خرید و تولید کمربند را دارند. بعضی از کمربند ها ضخیم نیستند و دولایه کار می‌شوند ولی چرمی که ضخیم باشد و در کمربند استفاده شود، بسیار مرغوب تر و دارای دوام و عمر بیشتری خواهد بود. به دلیل اینکه آن کمربند کاملاً از چرم است و هیچ لایه پلاستیکی در وسط آن وجود ندارد.

از زمان های بسیار قدیم از چرم گاوی برای تولید کمربند استفاده می کردند. کمربند نیاز به چرم با دوام و با کیفیت و عمر طولانی دارد که بهترین چرم برای تولید این محصول چرم‌ گاوی خواهد بود.

اگر قصد این را دارید که بدون واسطه خرید چرم طبیعی ضخیم را انجام دهید با ما تماس بگیرید تا ما شما را جهت محصولی که می‌خواهید تولید کنید راهنمایی کنیم تا به شما اطلاعات مهمی را در این بابت داده باشیم.

تمامی مشتریان میتوانند با یک سرچ به شرکت‌های بازرگانی بدون واسطه دست پیدا کنند و یک خرید بسیار آسان و مناسب را تجربه کنند و حتی اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات زیادتری دارند می توانند از خدمات مشاوره رایگان آن شرکت استفاده می کنند و بهترین مدل چرم را می خرند.

به طور کلی فروش این محصول و چرم طبیعی به صورت اینترنتی خیلی ارزان تر از محل های دیگر است و شما نباید چرمی که در اینترنت عرضه می‌شود با چرم هایی که در بازار عرضه شده مقایسه کنید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید