ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی طرح دار از تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی فروش چرم چاپیخرید چرم طبیعی طرح دار و سفارش تولید آن
خرید چرم طبیعی طرح دار

چرم طبیعی انواع مختلفی دارد و باید شما بدانید که زمانی که قصد خرید چرم طبیعی طرح دار کردید کدام مدل چرم‌ طبیعی مد نظر شماست؟

در کشور ما ایران تولید کننده ها در حال به روزرسانی محصولات خود هستند و در حال حاضر محصولات خودشان را در چاپ های مختلف به بازار عرضه می کنند. البته شما باید نوع چاپ را هم اگر خواسته باشید به صورت سفارشی باشد به ما اعلام کنید. در کشور ما چرم طبیعی طرح دار که بیشترین استفاده را دارد چرم گاوی می باشد و بیشترین فروش را هم در ایران و کشورهای خارجی دارد.خرید چرم طبیعی طرح دار

نمایندگی فروش چرم چاپی

شرکت بازرگانی چرم آرسس حدوداً چند سال است که به صورت اینترنتی وارد عرصه چرم شده و این که تنها دلیل ورود آن به این عرصه این است که واسطه ها را حذف کند و بهترین خدمات را در فروش چرم طبیعی به مشتریان عزیز ارائه دهد.

ما به تمامی مشتریان عزیز چرم های مختلفی را ارائه می‌کنیم ولی برای تولیدکنندگان شرایط خاصی را در نظر داریم. برای اینکه تولیدکنندگان بتوانند پیشرفت کنند باید چرم ارزان قیمتی را خریداری کنند و چرم ارزان قیمت باید از مرکز بدون واسطه خریداری شود. برای همین ما در خرید های عمده تولید کننده ها و سفارشات تولید تولیدکنندگان محصولات چرمی مطمئناً برای آنها تخفیف های بسیار عالی را در نظر می گیریم تا بتوانند از تولید محصولات سود کنند.

در خرید چرم طبیعی طرح دار دقت کنید که بیشترین چرمی که در حال حاضر در کشور ایران طرح دار تولید می‌شود، چرم گاوی و چرم بزی است. البته چاپ ها انواع مختلفی دارند ولی بیشتر این مدل چاپ که در کشور ما استفاده می‌شود چاپ فلوتر می باشد که در انواع کیف، کمربند و کفش قابل استفاده است.

ما به خاطر ارتباط مستقیم با مشتری دیگر قیمت‌ های نجومی و فضایی را با آنها ارائه نمی دهیم. برای اینکه در این بین هیچ واسطه ای وجود ندارد که قیمت ها را چند برابر بالا ببرد. حتماً خرید بدون واسطه را از شرکت ما امتحان کنید.

خرید چرم طبیعی طرح دار

خرید چرم طبیعی طرح دار و سفارش تولید آن

در خرید این چرم به شما یک نکته مهم را گفتیم که باید از یک مرکز بدون واسطه خرید کنید، که ما در حال حاضر یکی از شرکت‌های ارائه دهنده چرم طبیعی طرح دار بدون واسطه هستیم.

افراد مختلفی در تولید و عرضه این چرم در حال حاضر در کشور فعالیت می‌کنند، ولی شما باید از یک شرکتی که دارای متخصص های بسیار زیادی است و بهره بگیرید.

اگر خرید چرم طبیعی طرح دار را برای صادرات نیاز دارید، باید حتماً با ما تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مورد نیاز را دهید و تمامی جزئیات را از مشتری دریافت کنید. برای اینکه در چرم چاپی یا همان چرم طرح دار طرح های بسیار زیادی وجود دارد. به عنوان مثال چرم طرح فلوتر که شاید با خود فکر کنید که فقط یک مدل است ولی نه، به این شکل نیست.  بلکه چرم گاوی فلوتر خود انواع مختلفی را در بر می‌گیرد و در اندازه‌های ریز و درشت و اندازه‌ای ریزتر و یا درشت تر قابل عرضه به مشتریان است.

شما خرید چرم طبیعی طرح دار را اگر به ما سفارش دهید ما میتوانیم آنرا برای شما در طرحی که میخواهید تولید کنیم و در تیراژ ای که شما درخواست دارید آن را تولید می‌کنیم.

ولی باید بدانید که کیفیت ها بسیار متفاوت هستند برای این که ما می‌توانیم این چرم را برای شما تولید کنیم ولی اگر خواسته باشید از یک جای دیگر آن را سفارش دهید مطمئن باشید که کیفیت آن با کیفیت ما اصلاً برابر نخواهد بود.

باز هم نظر ما این است که با یک تماس تلفنی خرید خود را بسیار آسان تر کنید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید چرم مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید