ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی لباسی | فروش مستقیم آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت چرم برای تولید لباسخرید چرم طبیعی لباسی عمدهخرید چرم طبیعی لباسی از از تولید کننده آن بدون واسطه
خرید چرم طبیعی لباسی

اگر قصد خرید چرم طبیعی لباسی را دارید، در کشور ما ایران چند نوع چرم طبیعی مخصوص لباس تولید می‌شود که باید اطلاعات تان از نظر دانایی نسبت به چرم طبیعی زیاد باشد. همچنین باید از یک مرکز قابل اطمینان و معتبر خرید خود را انجام دهید.

 

شما می توانید با استفاده از چرم لباسی، محصولاتی مانند: کاپشن، پالتو، کت و دستکش را تولید نمایید. در روزگاری که ما زندگی می‌ کنیم چرم‌ طبیعی در حال افزایش تولید و فروش است. همچنین چرم مصنوعی نمی‌تواند جایگاه خاصی را در بین چرم های پر کاربرد داشته باشد.

 

خرید چرم طبیعی لباسی

قیمت چرم برای تولید لباس

در بالا بحثی مطرح شد که چرم مصنوعی، دیگر نمی تواند جایگاه زیادی را در بین چرم ها داشته باشد. این درست است ولی در بعضی از محصولات برای صادرات از چرم طبیعی استفاده می شود. همچنین به دلیل تولید زیاد لباس ها مانند: کت و کاپشن، تولید این چرم بسیار بالا است.

 

اگر شما به دنبال چرم‌ مصنوعی نیستید و برای تولید لباس می‌خواهید چرم اصل استفاده کنید، حتماً باید به شرکت ما مراجعه کنید چون ما فقط در فروش چرم طبیعی تخصص داریم.

 

چند مدل چرم وجود دارد که در بخش بعد برای شما کامل توضیح خواهیم داد. بعد از اینکه چرم ها را شناختید و تحقیقات را انجام دادید، حتماً باید قبل از خرید چرم طبیعی، نظر یک مشاور و متخصص در حوزه چرم طبیعی را بپرسید.

 

خرید چرم طبیعی لباسی

خرید چرم طبیعی لباسی عمده

در این بخش می خواهیم در رابطه با تولید کننده محصولات لباس های چرمی و خرید عمده و تنوع آن صحبت کنیم. اکثر تولیدکنندگانی که در حال تولید لباس، کت و کاپشن هستند به صورت عمده خرید چرم طبیعی لباسی را انجام می‌دهند زیرا که آنها در تیراژهای بسیار بالایی لباس را تولید می‌کنند و به بازار عرضه می‌نمایند. حالا به بخشی رسیدیم که می خواهیم به شما کاربرد هر کدام از چرم های لباسی موجود که در کشور ما در حال تولید است را توضیح دهیم:

 

  • چرم گوسفندی: این چرم به خاطر نرم بودن، انعطا پذیری زیاد و لطافت آن برای تولید انواع پوشاک چرمی مردانه، زنانه و حتی بچه‌گانه هم استفاده می شود. همچنین کاربرد دیگر آن برای تولید دستکش و کلاه می باشد.

 

  • چرم بزی: این چرم کاربرد کمتری دارد. از چرم گوسفندی بیشتر برای تولید پوشاک و لباس استفاده می‌شود.

 

  • چرم گاوی: این چرم برای تولید لباس های با دوام و عمر بسیار بالا قابل استفاده است. این امر به دلیل ضخامت خوب این چرم و دوام و ماندگاری آن است. لباس هایی که توسط این چرم تولید می‌شوند لباس های سفت و محکم هستند و در محیط های رسمی استفاده می شوند.

 

اگر خواسته باشید از لحاظ قیمت این چرم ها را بررسی نمایید باید به شما بگوییم که ارزان ترین آن ها چرم بزی است ، همچنین چرمی که قیمت متوسط دارد، چرم گوسفندی و چرمی که گران قیمت است چرم گاوی است.

 

 

خرید چرم طبیعی لباسی

خرید چرم طبیعی لباسی از از تولید کننده آن بدون واسطه

مطمئناً خرید چرم در تیراژ بالا از تولیدکنندگان به صورت مستقیم به صرفه‌تر است. ما از نظر قیمت چرم ها را دسته بندی کرده که گرانترین آن را چرم‌ گاوی می باشد. اگر از تولید کننده و عرضه کننده بدون واسطه خرید نمایید، مطمئناً سود بیشتری دریافت خواهید کرد.

 

حتماً از لحاظ قیمت چرم ها را بررسی کنید. ما می توانیم چرم را در رنگ بندی های مختلف برای تولید لباس به شما عرضه نماییم. اگر شما این محصولات را مستقیم از تولید کننده تهیه نماییدبه سود مناسبی دست پیدا می کنید.

 

رنگ های خاصی را بعضی از تولیدکنندگان به ما اعلام می‌کنند که این رنگ ها در هیچ مکانی موجود نیست و فقط باید به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز انجام شود. برای خرید چرم طبیعی لباسی عمده و بدون واسطه با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان به شما بهترین راه خرید چرم را معرفی کنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید