ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی مبلی برای روکش آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت فروش بدون واسطه چرم مبلکاربرد و قیمت خرید چرم طبیعی مبلیخرید چرم طبیعی مبل بدون واسطه و مستقیم
خرید چرم طبیعی مبلی

خرید چرم طبیعی مبلی برای روکش مبل انجام میشود. انواع چرم طبیعی در کشور ما تولید می شود و شما می توانید جهت تولید خود از این چرم ها استفاده کنید ولی آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا اگر خواسته باشید به صورت تخصصی مبل تولید بکنید چه چرمی مورد نیاز شما است؟

مطمئناً چرم گاوی بهترین چرم است و بهترین گزینه ای است که می توانید بر روی میز بگذارید و از چرم گاوی برای تولید مبل استفاده کنید. این چرم یکی از چرم های پرفروش می باشد و از نظر حسن و مزیت، مزیت بسیار زیادی هم دارد و در ادامه شما را بیشتر با چرم طبیعی آشنا خواهیم کرد.خرید چرم طبیعی مبلی

قیمت فروش بدون واسطه چرم مبل

تا اینجا متوجه شدید که در خرید چرم طبیعی مبلی، چرم‌ گاوی یکی از بهترین گزینه هایی بود که مخصوص مبل می توانید خریداری کنید و با آن مبلهای بسیار زیبا و درجه یک را به تولید برسانید. چرم گاوی کلاً چرمی است که در بیشتر صنایع قابل استفاده است و در تنوع های مختلف و در طرح های بسیار زیادی در حال تولید در کشور ایران می باشد. برای همین اکثر کارخانه هایی که می بینید همه آنها به تولید چرم طبیعی گاوی مشغول هستند. البته فروش این چرم هم در داخل کشور بسیار زیاد است و علاوه بر کشور ایران در خارج از کشور ایران هم مشتریان خاص خود را دارد.

برای خرید چرم طبیعی مبلی و مخصوص تولید مبلمان شما باید به ما درخواست این چرم را بدهید. چون این چرم فقط مخصوص مبل تولید می‌شود و مخصوص هیچ محصول دیگری نخواهد بود. به معنای دیگر ما این چرم را به صورت مستقیم برای شما تولید و ارسال خواهیم کرد.

در چرم طبیعی مبلی باید در نظر داشته باشید که مثل چرم گاوی یک چرم دیگر هم قابل استفاده است که به آن چرم بوفالو می گویند. ولی در کشور ما ایران کمبود این چرم است و در حال حاضر در اروپا و آمریکا به دلیل وجود زیاد بوفالو این چرم تولید می‌شود و برای تولید مبلمان استفاده می شود.خرید چرم طبیعی مبلی

کاربرد و قیمت خرید چرم طبیعی مبلی

اگر خواسته باشیم در رابطه با قیمت این چرم و کاربرد آن به شما توضیح دهیم و به صورت کامل این توضیحات به شما ارائه شود، باید به صورت یک تماس تلفنی با مشاوره فروش مجموعه ما این کار را انجام بدهید. ولی ما به صورت جزئی و مختصر هم به شما اطلاعاتی را مدهیم تا این اطلاعات را داشته باشید.

مجموعه ما یکی از مجموعه هایی است که در داخل کشور ایران انواع چرم طبیعی مخصوص تولید مبل را به صورت بدون واسطه پخش می‌کند و علاوه بر اینکه در داخل کشور در حال فعالیت است. در خارج از کشور و در بازارهای بین المللی هم در حال فعالیت بوده و تا به حال به ترکیه، روسیه و کشورهای اروپایی هم صادرات انجام داده است.

از لحاظ کاربرد شاید شما ابهام برایتان پیش آید که منظور ما از کاربرد این چرم چیست؟ کاربرد این چرم به طور کلی به صورت عمده بر روی مبل سازی و صنعت مبلمان انجام م شود ولی در مواردی مثل تولید صندلی هم می‌توان از این چرم استفاده کرد، یا برای روکش خودرو که البته زیاد مناسب نمی باشد ولی باز هم می‌توان از این چرم برای این موارد استفاده کرد.

از لحاظ قیمتی هم مطمئن باشید که قیمتی که به شما ارائه می شود، قیمت کارخانه تولید کننده چرم گاوی مبلی است و خرید شما بدون واسطه انجام میشود. شما باید تمامی اطلاعاتی که در رابطه با این چرم است به ما بدهید تا ما موجودی آن را بررسی کنیم و به شما اطلاع دهیم.

این را هم بدانید که از چرم ضخیم در کشورهای دیگر استفاده میشود ولی ضخامت چرم گاوی که برای مبلمان استفاده میشود حدوداً باید بین ضخامت ۱٫۲ الی ۱٫۹ داشته باشد. در زمان خرید چرم طبیعی مبل حتماً به این مورد که خیلی مهم است دقت کنید.

خرید چرم طبیعی مبلی

خرید چرم طبیعی مبل بدون واسطه و مستقیم

تمامی تولیدکنندگانی که در حال حاضر به صورت سنتی در حال کار کردن و تولید مبل هستند، در خرید چرم طبیعی مبلی، از واسطه‌ها خرید خود را انجام میدهند و شاید واقعاً از وجود شرکت های مستقیم پخش چرم در اینترنت اطلاعی ندارند. یا شاید ریسک این کار را قبول نمی کنند.

بدانید که خرید بدون واسطه بهترین چیز است و بعد آن دیگر هیچ وقت به واسطه مراجعه نخواهید کرد. در خرید چرم طبیعی مبلی باید در نظر داشته باشید که فروشنده ای قدرتمند و قوی است که چرم طبیعی مخصوص تولید مبلمان را می‌شناسد و کاملاً با آن آشنایی کامل دارد. چون چرمی که مخصوص تولید مبل استفاده می‌شود چرمی است که دارای انعطاف باشد که بتواند در تولید مبل استفاده شود و ضخامت آن را هم در بالا به شما اعلام کردیم.

البته در حال حاضر باید بدانید که بیشترین تولیدی که انجام می‌شود ضخامت آن ها بین ۱.۲ تا ۱.۷ میل برای رویه چرم استفاده می شود.

شما در زمان سفارش تولید این چرم مخصوص مبل باید به ما تمامی اطلاعات را بدهید و ما به نظر شما احترام می گذاریم و چرم را در رنگ مورد نظری که می خواهید، ضخامت آن و طرحی که می خواهید بر روی پوست چاپ شود، تولید خواهیم کرد.

پس با خیال راحت میتوانید خرید چرم طبیعی مبلی را از شرکت ما بدون واسطه و مستقیم دریافت کنید. اما آن را از انبار یا درب کارخانه برای شما به صورت مستقیم در آدرسی که به ما اعلام میکنید ارسال کنیم.

 

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید