ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی کفشی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت چرم برای تولید کفشمرکز خرید چرم طبیعی کفشیخرید چرم گاوی کفشی برای صادرات
خرید چرم طبیعی کفشی

باید به نکات مهمی در هنگام خرید چرم طبیعی کفشی از شرکت ما دقت کنید، تا بتوانید چرم مناسب تری را برای کفشی که مد نظر دارید بخرید. تمامی چرم هایی که در شرکت ما عرضه شده و شما درخواست آن را می دهید مخصوص تولید کفش هستند. ما چرم های دیگری هم برای تولید اکسسوریهای دیگری داریم ولی شما اگر تولید کننده کفش هستید و می خواهید کفش تولید کنید، نگران تولید چرم طبیعی آن یا خرید آن نباشید. چون که ما تمامی چرم ها برای تولید کفش چرم طبیعی را موجود داریم.خرید چرم طبیعی کفشی

قیمت چرم برای تولید کفش

از آنجایی که کفشی که با چرم طبیعی تولید میشود باید دارای مقاومت دوام و استحکام بسیار زیادی باشد، در تولید چرم طبیعی مخصوص کفش نکاتی رعایت می‌شود که در تولید چرمی دیگر شاید نیازی به رعایت آن نداشته باشیم.
برای همین امروز در بازار شاهد آن هستید که چرم‌ طبیعی کفشی، قیمت آن بالاتر از چرم های دیگر است که مخصوص تولید محصولات مختلف دیگر می باشد.
البته کلا در خرید چرم طبیعی کفشی، تولیدکنندگان کفش زیاد به قیمت دقت ندارند و مهم کیفیت چرم میباشد.  اگر چرم بی کیفیتیی را خریداری کنند و با آن یک پارت بزرگ تولید کفش انجام دهند و آن کفش ها بی کیفیت به بازار ارائه شود، شاید خطر از دست رفتن کسب و کار آنها بالاتر از ۸۰ درصد شود. برای همین این نکات را دقت میکنند تا همیشه مشتریان خودشان را جذب تولیدات خود کنند.خرید چرم طبیعی کفشی

مرکز خرید چرم طبیعی کفشی

بهترین مراکزی که می توانید خرید چرم طبیعی کفشی را از آن ها انجام دهید، مراکزی هستند که می‌ توانند به صورت عمده به شما آن چرم ها را عرضه کنند.

البته اینترنت این کار را راحت کرده و ما با سرچ میتوانیم متوجه شویم که کدام مرکز بهتر میباشد. البته فقط سرچ کافی نیست و شما باید خرید را از آنها انجام دهید و با یک سرچ نمی‌توان متوجه کیفیت بالا یا ضعیف چرهای آن مراکز شد.

پیشنهاد ما به شما این است که چرم هایی مثل چرم الگانت و شبرو و چرم‌ های ورنی را برای تولید کفش استفاده کنید. برای این که بیشترین استفاده را در بین مردم ایران دارند.

اخلاقیات هر کشور متفاوت است و به عنوان مثال چرم ورنی را در کشور ایران، در تولید کفش بسیار استفاده می کنند. و شاهد هستید که بیشترین کفش هایی که در مردان دیده می‌شود از چرم طبیعی ورنی یا همان چرم گاوی ورنی تولید شده است.

ولی مردمان کشور روسیه به عنوان مثال علاقه‌ای به کفشی که با چرم ورنی تولید شده باشد ندارند. و فقط چرم هایی که مات هستند مثل چرم گاوی وکیومی یا چرم الگانت یا شبرو را برای تولید کفش استفاده می‌کنند و علاقه زیادی به آن دارند.

خرید چرم طبیعی کفشی

خرید چرم گاوی کفشی برای صادرات

در این بخش می خواهیم به چند نکته بپردازیم. اولین نکته این است که در چرم گاوی کفشی صادراتی، مشتریانی را از ایران شاهد هستیم که تولید کننده کفش هستند و کفش ها را مخصوص صادرات به کشورهای مختلف تولید می کنند.

در بخش دوم با مشتریانی سر و کار داریم که تاجران ایرانی و صادر کنندگان مطرح کفش چرمی در کشور ایران هستند و انواع کفش چرم طبیعی را به کشورهای مختلف صادرات می کنند و نیاز به تهیه و خرید چرم طبیعی کفشی برای تولید کفش مخصوص صادرات دارند.

البته ما با تاجران دیگری هم سر و کار داریم که در حال حاضر صادر کننده چرم خام کفشی هستند و می‌خواهند از شرکت ما خرید چرم طبیعی کفشی با کیفیت را انجام دهند.

برای آخرین نکته به شما عرض کنیم که ما در خدمت تمامی این عزیزان هستیم و برای توسعه بازار کشور ایران و توسعه صادرات انواع کفش میتوانیم به تولیدکنندگان و تاجران چرم کفشی کمک زیادی کنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید