ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی گاوی عمده از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات بیشتر درباره سورت بندی چرم طبیعیخرید چرم طبیعی گاوی عمده و بدون واسطه
خرید چرم طبیعی گاوی عمده

خرید چرم طبیعی گاوی عمده در کشور ایران در بسیاری از شهرهای آن انجام می‌شود، و بسیاری از کارخانه ها در حال تولید چرم طبیعی هستند. شهرهایی مثل همدان و اصفهان، دیگر از لحاظ تولید چرم قدرت آنچنانی ندارند و شهرهایی مثل تهران، تبریز و مشهد بهترین و بزرگترین تولید کنندگان چرم گاوی در کشور ایران به حساب می آیند و این چرم ها را به تمامی نقاط دنیا صادر می کنند. در پایان تولید عمده چرم طبیعی در آنها به سورت بندی های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به شما اطلاعات کامل را خواهیم گفت.خرید چرم طبیعی گاوی عمده

اطلاعات بیشتر درباره سورت بندی چرم طبیعی

در این مقاله می‌خواهیم بیشتر سورت بندی چرم ها را برای شما توضیح دهیم. کارخانه هایی که در کشور ایران وجود دارند هر کدام سورت بندی های مختلفی را به مشتریان ارائه می دهند. از لحاظ کلی می‌توان سورت بندی چرم را همان تقسیم بندی کیفیت چرم و قیمت چرم دانست. حواستان باشد که زمان خرید چرم طبیعی گاوی عمده به مشکل  نخورید.

 

  1. اولین سورتی که می خواهیم برای شما توضیح دهیم صورت c یا سورت ۳ است. در این صورت کیفیت بسیار پایین چرم را شاهد خواهید بود که دارای سوراخ های زیادی و کارت مال خواهد بود و رخ آن یک دست نخواهد بود.
  2. سورت بعدی سورت B یا سورت ۲ است. این صورت کیفیت بالاتری از سورت بالایی داشته و رخ آن بهتر است و رنگ آن بهتر نمایان است و سوراخ کمتری دارد.
  3. سورت بعدی، سورت ۱ یا سورت A می باشد. چرمی که در این سورت وجود دارد، چرمی بی نظیر با کیفیتی بسیار بالا و کاملا بدون سوراخ و کاردمال است و رخ آن کاملاً یکدست و رنگ آن بسیار با کیفیت و درجه یک خواهد بود.

 

بنابراین خودتان می‌توانید انتخاب کنید که چه چرمی را بخرید. پیشنهاد ما به شما این است که برای تولید محصول درجه یک باید چرم گاوی درجه یک را خرید کرد. حتماً در زمان خرید چرم طبیعی گاوی عمده به این مسائل دقت کنید.

خرید چرم طبیعی گاوی عمده

خرید چرم طبیعی گاوی عمده و بدون واسطه

حالا که با سورت بندی چرم آشنا شدید باید بدانید که قیمت خرید چرم طبیعی گاوی عمده هم به سورت بندی آن مرتبط است و هر چه کیفیت بالاتر باشد. قیمت چرم گاوی هم بالاتر خواهد بود و هرچه کیفیت ضعیف تر باشد به تبع قیمت آن هم پایین می آید. متاسفانه بیشتر خریداران چرم به این مسائل هیچ دقتی نمی کنند و خرید خود را سریع انجام می‌دهند و بدون تحقیق چرم بی‌کیفیتی را خریداری می‌کنند. ولی ما بستری را فراهم کردیم که برای خرید چرم مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید چرم با کیفیتی را برای محصولی که می خواهید تولید کنید خرید کنید.

خرید چرم طبیعی باید بدون واسطه انجام شود. شرکت ما افتخار می کند که چندین سال است بدون واسطه درحال پخش مستقیم چرم گاوی بوده.

این شرکت  باعث شده تا بسیاری از دلالان نتوانند در پخش چرم گاوی موفق شوند. پس برای خرید چرم گاوی طبیعی عمده با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید