ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی گیاهی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت تولیدی چرم دباغی گیاهینحوه خرید چرم طبیعی گیاهیسفارش خرید چرم طبیعی گیاهی
خرید چرم طبیعی گیاهی

در قدیم استفاده از مواد گیاهی و خرید چرم طبیعی گیاهی زیاد مرسوم نبوده است. در گذشته الایام از مواد شیمیایی و کرومی برای تولید چرم طبیعی استفاده می‌کردند.
ما به شما پیشنهاد می‌دهیم یک بار هم که شده چرمی که با مواد گیاهی تولید شده را تهیه کنید. نیز از کیفیت آن با مواد کرومی مقایسه کنید. مطمئناً در حال حاضر چرمی که در بازار ارائه شده با مواد گیاهی تولید می‌شود و چرمهای کرومی کم‌کم جایگاه خود را در بازار از دست می‌دهند. البته این موارد برای همه تولیدکنندگان درست نمی‌باشد. بلکه بعضی از تولیدکنندگان به دنبال قیمت های ارزان و مناسب هستند و در حال حاضر محصول چرم تولید شده با مواد کرومی را خریداری می‌کنند.

 

خرید چرم طبیعی گیاهی

قیمت تولیدی چرم دباغی گیاهی

قیمت در محصولات چرم طبیعی معلوم نیست. چراکه بعضی از تولیدکنندگان همین چرم گیاهی را با قیمت‌های مناسب‌تری عرضه می‌کنند و بعضی از تولیدکنندگان با قیمت های بسیار بالا ترین آن را در بازار داخلی و خارجی به عرضه می‌رسانند.

با توجه با کیفیت و مطلوبیت این محصول قیمت بالایی برخوردار است. به این دلیل لطفاً بعضی از این تولید کنندگان را قضاوت نکنید. بلکه بعضی از این تولیدکنندگان  با قیمت‌های بالا چرم های خود را به بازار عرضه می کنند، کیفیت های بسیار بالایی را دارند.

چراکه دستگاه های تولیدی کارخانه های آنها به هیچ عنوان با ماشین آلات تولیدی کارخانه های عادی برابری نمی‌کند. بلکه آنها خودشان بهترین ماشین آلات روز دنیا را واردات می‌کنند.
نیز به همین دلیل هزینه تولید آنها بسیار بالاتر از هزینه تولید یک کارگاه کوچک از تولیدی ها می‌باشد.

البته برای شما خریداران محترم که مشکلی ایجاد نمی‌کند، چون باید کیفیت ها را بسنجید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتی یک بار هم که شده چرم تولید شده با مواد گیاهی را خریداری کنید و لذت ببرید. از اینکه خرید چرم طبیعی گیاهی را انجام دادید آن را با دیگر چرم ها مقایسه کنید. مطمئناً به کیفیت بالای چرم طبیعی گیاهی پی خواهید برد.

 

خرید چرم طبیعی گیاهی

نحوه خرید چرم طبیعی گیاهی

اگر شما با هر شرکت بازرگانی و کارخانه ارتباط بگیرید، مطمئنا راه های مختلفی را برای خرید به شما پیشنهاد می‌دهند. ولی بهترین راهی که در خرید وجود دارد که شما بتوانید چرم را بسنجید در شرکت‌های بازرگانی است. چراکه بیشتر کارخانه های تولیدی به هیچ عنوان نمونه محصول به شما ارائه نمی‌دهند.

مزیت شرکت‌های بازرگانی این می‌باشد که به خاطر شریک بودن و سهامدار بودن در کارخانه های چرم سازی می‌توانند خودشان برای شما نمونه را ارسال کنند. در نتیجه بعد از بررسی نمونه توسط شما ادامه مراحل خرید را با هم پیش خواهیم برد.

نحوه خرید چرم طبیعی گیاهی به این شکل است که ما با شما مذاکره می‌کنیم و شما در حد یک شقه یا یک جلد می توانید نمونه را از ما خریداری کنید. البته در بعضی از نمونه‌ ها هم خرید تیکه ای هم فراهم آمده که برای بعضی از نمونه ها ارسال رایگان هم داریم.

 

وقتی نمونه برای شما ارسال شد. شما نمونه را بررسی می‌کنید و اگر آن نمونه مد نظر شما بود و قیمت و کیفیت بسیار مناسبی داشت آن را می‌توانید به ما سفارش دهید و ما آن را برای شما تولید کنیم و به شما عرضه کنیم.

خرید چرم طبیعی گیاهی

سفارش خرید چرم طبیعی گیاهی

به خاطر اینکه کارخانه های چرم سازی در داخل کشور ما از کیفیت های مختلفی چرم طبیعی را تولید می‌کنند، این مسئله باعث شده تا چرم طبیعی گیاهی قیمت‌های مختلفی پیدا کند و قیمت یکسانی در بازار نیز نداشته باشد.

مطمئنا تا حالا شده که شما چرم طبیعی را خریداری کنید و خرید چرم طبیعی گیاهی بعدی کیفیت بالاتری داشته باشد. این مسئله هم در بین تولید کنندگان چرم طبیعی گیاهی زیاد رواج است. چرا که آنها دستگاه های مختلفی برای تولید دارند. بعضی از آنها از مواد درجه یک ایتالیایی بهره می‌گیرند
و بعضی از آنها از مواد آلمانی و خارجی در تولید این چرم ها استفاده می‌کنند.

 

شما باید یک نمونه از شرکت ما دریافت کنید و اگر مورد تایید شما بود آن را برای شما تولید محصول مورد دلخواه کنیم و برای شما ارسال کنیم. باید بدانید که شرایط سفارش خرید چرم طبیعی گیاهی به این شکل است که اگر ما آن را در انبارهای خودمان در کشور موجود داشتیم می‌توانیم برای شما ارسال آن را انجام دهیم. ولی اگر موجودی آن کم بود و در حد سفارش شما نبود می‌توانید سفارش تولید چرم طبیعی گیاهی را ثبت کنید که آن را با حداقل ۶ بسته تولید کنیم و برای شما ارسال کنیم.

با استفاده از شماره درج شده در این سایت محصول مورد نظر را با قیمت مناسب در اسرع وقت تهیه نمایید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید