ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی ارزان به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی پخش مستقیم چرم طبیعی گاوی از تولیدیخرید چرم گاوی ارزان و فروش عمده آن
خرید چرم گاوی ارزان

خرید چرم گاوی ارزان به روش های مختلفی صورت می‌گیرد.نیز واحد خرید چرم گاوی “پا” می‌باشد. هر “پا” به طور تقریبی به اندازه یک مستطیل ۳۰×۳۰ سانتی متری است. چرم های مصنوعی به صورت کارخانه‌ای می‌باشند و جنس این محصول نازک است. نیز به همین دلیل، قیمت مناسب و ارزان تری دارند.
خرید و فروش انواع چرم های گاوی به صورت عمده و در متراژهای کمتر در برخی از مواقع به اندازه یک پوست کامل گاو معامله می‌شوند. در برخی موارد، این چرم ها به صورت کیلویی نیز خرید و فروش می‌شوند.

 

خرید چرم گاوی ارزان را از شرکت چرم آرسس انجام دهید.

نمایندگی پخش مستقیم چرم طبیعی گاوی از تولیدی

چرم گاوی از درجه و کیفیت بالا و مرغوبیت زیادی برخوردار است. این محصول دارای جنس محکمی می‌باشد. چراکه تار و پود آن بسیار مقاوم است. به همین دلیل، در تولید کیف های اداری، کمربند های مردانه و زنانه، کفش، بوت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با روش های مختلف، چرم هایی را خریداری کنید که از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند و قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز دارند.

 

همچنین می‌توانید این کالای با کیفیت با مقاوم را در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری نمایید.
شما نیز می‌توانید انواع چرم گاوی طبیعی و مصنوعی را در بازار خریداری کنید. همچنین خرید چرم گاوی ارزان را تجربه کنید. شرکت ما علاوه بر تولید، نمایندگی پخش مستقیم و بدون واسطه  جهت خرید اینترنتی انواع چرم طبیعی بخصوص چرم گاوی را دارد. در نتیجه با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و ارسال سریع به سایت نیز مراجعه کنید. آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

 

 

خرید چرم گاوی ارزان را با قیمت مناسب از شرکت ما انجام دهید.

خرید چرم گاوی ارزان و فروش عمده آن

چرم های طبیعی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و نسبت به چرم های مصنوعی، طول عمر بیشتری دارند. اما چرم های مصنوعی نازک بوده و جنس آن ها مانند پارچه است. همچنین با ضربه ای کوچک دچار پارگی می شوند. چرم گاوی مشتریان زیادی دارد زیرا از درجه کیفی بالایی برخوردار است و در تولید بسیاری از محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت چرم های گاوی طبیعی گران تر از چرم های مصنوعی است. این نوع چرم دارای ضخامت و قطر زیادی بوده است که به راحتی خم نمی شود و استحکام زیادی دارد. چرم گاوی در تولید کیف های اداری و انواع مختلف کمربند ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این اجناس نیاز به ایستایی دارند که چرم گاوی می تواند این نیاز را تامین نماید. شما میتوانید خرید چرم گاوی ارزان از شرکت ما داشته باشید که کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان دارد. همچنین فروش این چرم ها اغلب به صورت عمده می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید