ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی از کارخانه آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چرم طبیعی و مقایسه آنهاخرید چرم گاوی عمده به قیمت ارزانبدون واسطه خرید چرم گاوی را انجام دهید
خرید چرم گاوی

خرید چرم گاوی را با آسانترین روش از شرکت ما انجام دهید.  تجارت چرم از سالیان دوری در حال انجام است و برای تولید وسایل ضروری زندگی و بسیاری از وسایل مهم دیگر که در زندگی ما کاربرد دارد این چرم قابل استفاده است. انواع چرم های دیگری هم تولید شده‌اند که با آنها می‌توان اکسسوری های زیبایی را تولید کرد ولی اگر چرم با ضخامت بالا و کیفیت خوب می خواهید انتخابتان فقط و فقط باید چرم‌ گاوی طبیعی باشد.

خرید چرم گاوی

انواع چرم طبیعی و مقایسه آنها

همانطور که در بالا گفته شد به جز چرم گاوی، چرم های دیگری هم هستند که در حال حاضر هم آنها را کارخانه های چرم سازی تولید می کنند. به عنوان مثال می‌توان به چرم بزی، گوسفندی، شتر مرغ، شتری و… اشاره کرد.

 

چرمی که در هر کارخانه‌ای تولید می‌شوند کیفیت خاص خودشان را دارند یعنی اگر شما محصولی را از یک کارخانه خرید و دفعه بعد خواستید همان چرم را از کارخانه دیگری بخرید مطمئن باشید کیفیت ها تفاوت می کند. چون کیفیت چرم‌ گاوی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها کیفیت دباغی آن است.

 

البته چرم بزی هم رقیب چرم گاوی است ولی باز هم چرم گاوی آمار بیشترین مصرف را در ایران و جهان نشان داده است. با یک نگاه می توانید ببینید که اکثر محصولاتی که از چرم طبیعی ساخته شده اند فقط با چرم گاوی و بزی تولید شده‌اند.

 

البته پیشنهاد ما برای شما خرید چرم گاوی به صورت عمده است. با اینکه چرم بزی هم می توانید استفاده کنید ولی باور کنید که چرم گاوی کیفیتی بی نظیر دارد.

چرم گاوی هم باز به روش های مختلف تولید می شود و انواع مختلفی را شامل می‌شود که هر کدام از این ها برای تولید محصولات خاصی قابل استفاده هستند. انواع چرم گاوی شامل:
  1. چرم گاوی ساده
  2.  چرم گاوی نبوک
  3. چرم گاوی هورس
  4.  چرم گاوی جیر
  5. چرم گاوی فلوتر
  6.  چرم گاوی اشبالت
  7.  چرم گاوی طرحدار
  8. چرم گاوی چاپی

 

نکته دیگر اینکه اگر سن گاوی که از آن چرم تولید می‌شود بالا باشد چرم شما دارای ضخامت بیشتری خواهد بود. از لحاظ ضخامتی، هم ضخامت کم و ضخامت بالا چرم‌ گاوی قابل تولید است. بیشتر چرم ضخامت متوسط گاوی را برای فرآوری کیف و کفش استفاده می کنند.

خرید چرم گاوی

خرید چرم گاوی عمده به قیمت ارزان

در کشور ما فروشندگان بسیار زیادی در حال فروش انواع چرم طبیعی هستند. در این بین شما باید تصمیم گیرنده باشید که از کدام مرکز خرید می کنید؟

 

آیا علاقه دارید از فروشنده ای خرید کنید که واسطه است و از فروشنده ای خرید کنید که انبار دارد و جنس ها را می‌خرد و به انبار خود منتقل می کند و با سود کلانی که بر روی آنها قرار می‌دهد خرید کنید؟

 

نوع دیگری از فروشنده هم هست که در حال حاضر دفتر فروش دارد و تمامی کارخانه های تولید چرم گاوی بخش فروش خودشان را به این مراکز واگذار کرده‌اند و این مراکز در حال فروش چرم های آنها هستند.

آیا خرید چرم گاوی به قیمت تولید از کدام مرکز امکان پذیر است؟

با یک بررسی کوچک خودتان متوجه می شوید که اوضاع به چه شکل است و بدانید که قیمت واسطه و قیمت تولید تفاوت بسیار زیادی با هم دارند.

خرید چرم گاوی

بدون واسطه خرید چرم گاوی را انجام دهید

هرچند اگر ما همیشه تذکر می دهیم و نکاتی را بیان می کنیم که همیشه از واسطه خرید را انجام ندهید که دچار ضرر می شوید و باعث می شوید که قیمت عرف بازار قیمت واسطه باشد، باز هم بسیاری از تولیدکنندگان قیمت را از ما می‌گیرند و باز هم از واسطه ها خرید می کنند. این کار بسیار اشتباه است.

 

مهم نیست که مرکزی که از آن چرم را میخرید نزدیک شما باشد یا نباشد. ولی بازهم شما به مرکزی می‌روید که در شهر خودتان و یا شهرستان خودتان وجود دارد و به صورت مغازه یا همان واسطه در حال فروش چرم گاوی است.

 

ما در این مقاله سعی کردیم به شما اطلاع دهیم که قیمت چرم گاوی واقعاً تفاوت می کند، اگر از واسطه قیمت بگیرید و بتوانید همان چرم و همان مدل چرم را به قیمت کارخانه بیابید متوجه خواهید شد که سود بالایی را بر روی چرم قرار می‌دهند و آن را به فروش می رسانند و باعث می شوند تا تولید رونق کمی پیدا کند. این چند سال و از امسال به بعد هدف تمامی تولید کنندگان و افرادی که جدید به حوزه تولید محصولات چرمی وارد می شوند فقط و فقط رونق تولید است و ما هم حمایت از رونق تولید داخلی را برای بازار داخلی و برای صادرات میخواهیم.

 

ما به صورت دفتری کار می کنیم و دفتر فروش بسیاری از کارخانه های چرمسازی در کشور ایران هستیم باید بدانید که اوضاع چرم ایران در حال خوب شدن است و سال های قبل بسیار ضعیف شده بود ولی کم کم با حمایت های شما توانسته ایم به تولید چرم طبیعی و خرید چرم گاوی رونق دهیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید