ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی اصفهان | تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با چرم گاوی اصفهانخرید مستقیم و عمده انواع چرم گاو از اصفهان
چرم گاوی اصفهان

چرم طبیعی توانسته است از گذشته های دور تا به امروز موقعیت خود را در بازار حفظ کند. چرم می تواند از پوست حیوانات گوناگونی به دست بیاید اما با توجه به اهمیت شرایط اقلیمی و ذاتی حیوان، چرم گاوی بیش از سایر چرم ها مورد توجه قرار گرفته است. بازار مصرف و تولید خوب چرم گاوی موجب افزایش تولید کنندگان این نوع چرم شده است اما در این بین تولید کنندگان بعضی شهرها عملکرد بهتری داشته اند که از جمله آنها می توان به تولید کنندگان چرم گاوی اصفهان اشاره کرد.

چرم گاوی اصفهان

آشنایی با چرم گاوی اصفهان

چرم گاوی اصفهان

همانطور که گفته شد کیفیت چرم گاوی متاثر از عوامل گوناگونی است که یک نمونه از آن فرایند دباغی است. هر چه مرحله دباغی و پرداخت چرم گاوی بهتر صورت گیرد محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود. چرم گاوی اصفهان این برتری را نسبت به سایر چرم ها دارد که فرایند دباغی و پرداخت آن توسط تیم های حرفه ای صورت می گیرد. کیفیت بالای چرم اصفهان آنقدر بالا است که با طیف خاطر می توان از آن در تولید انواع محصولات چرمی اعم از مبل ، کیف، کفش و … استفاده کرد.

خرید مستقیم و عمده انواع چرم گاو از اصفهان

چرم گاوی اصفهان

چرم گاوی اصفهان نه تنها یک برند کشوری بلکه برند جهانی است به همین دلیل همواره بازار خرید و فروش آن گرم است. این گرمی بازار موجب وسوسه کردن افراد سودجو شده است به همین دلیل بسیاری از آنها اجناس تقلبی را با این نام به بازار عرضه می کنند. تمایز دادن چرم گاوی اصل از بدل کار بسیار مشکلی است به همین دلیل خرید از یک شرکت بازرگانی معتبر همچون چرم آرسس بهترین راهکار است. چرم آرسس داری سابقه طولانی در عرضه انواع چرم گاوی است.  این شرکت تولیدی محصولات خود را با نازلترین قیمت و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد همچنین فروش اینترنتی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید