ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی الگانت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد چرم گاوی الگانتقیمت خرید عمده انواع چرم الگانت گاو
چرم گاوی الگانت

چرم گاوی به علت مقاومت بالا، طول عمر زیاد، خاصیت کشسانی و …. همواره مورد توجه بوده است اما آنچه این چرم را متمایز کرده است تنوع بالای آن است. پوست گاو به علت ضخامت بالا می تواند چندین نوع چرم را تولید کند. این چرم های تولید شده هر چه به لایه بالایی یعنی پوست نزدیک تر باشند با کیفیت تر هستند. یک نمونه از چرم های حاصل از لایه رویی پوست گاو، چرم گاوی الگانت است.

چرم گاوی الگانت

کاربرد چرم گاوی الگانت

چرم گاوی الگانت

چرم گاوی الگانت از خارجی ترین لایه پوست گاو به دست می آید به همین دلیل کیفیت این چرم بسیار بالا است. شرط تولید چرم الگانت سلامت پوست است یعنی برای تولید آن از پوست های آسیب دیده استفاده نمی شود به همین دلیل این چرم گران و لوکس است. اصولا در طی فرایند دباغی موهای موجود بر روی پوست جدا می شوند تا سطح چرم الگانت صاف، یکدست و براق باشد. لطافت و نرمی چرم الگانت موجب شده است که به راحتی بتوان از آن برای تولید انواع محصولات چرمی استفاده کرد.

قیمت خرید عمده انواع چرم الگانت گاو

چرم گاوی الگانت

چرم گاوی الگانت به علت زیبایی و کیفیت بالا از جمله چرم های پرطرفدار در جهان است. استقبال بالا از این نوع چرم بازار فروش آن را گرم کرده است اما متاسفانه حضور افراد سودجو در کنار تجربه ناکافی مصرف کنندگان موجب افزایش تعداد چرم الگانت تقلبی در بازار شده است.  به همین دلیل بهترین راه برای داشتن یک خرید مطمئن، خرید از یک مرکز فروش معتبر است. شرکت بازرگانی چرم آرسس تولید کننده انواع چرم های گاوی از جمله چرم الگانت است که محصولات خود را به صورت عمده و با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین این شرکت اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است تا فارغ از مسافت تمام مردم از یک خرید خوب بهره مند شوند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید