ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی تبریز | قیمت عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای خرید عمده چرم طبیعی از این مکانخرید چرم گاوی تبریز به قیمت عمده
خرید چرم گاوی تبریز

خرید چرم گاوی تبریز منجر به این می شود که انواع محصولات با کیفیت مانند کیف، کفش، کمربند و… تولید شوند. تبریز یکی از بهترین تولید کنندگان چرم می باشد که توانسته است محصولاتی با کیفیت، زیبا و متنوع را در صنعت چرم تولید کند. چرم گاوی تبریز طرفداران زیادی دارد و مصرف کنندگان خواهان عرضه بیشتر این محصول می باشند. قیمت عمده آن بهترین قیمت روز است. صنعت چرم سازی یکی از قطب های تجاری مهم به شمار می آید. چرم گاوی تبریز از مقاومت زیادی برخوردار است که باعث می شود تا در مقابل گرما و سرما بسیار ایمن باشد. این نوع چرم حتی طرفداران و مشتریان زیادی در خارج از کشور نیز دارد. این صنعت توانسته است با تولید محصولات چرمی مرغوب و با کیفیت، یکی از بهترین کارخانجات چرم سازی را در تبریز تاسیس کند.خرید چرم گاوی تبریز

مزایای خرید عمده چرم طبیعی از این مکان

چرم گاوی تبریز جزئی از بهترین چرم های ایرانی محسوب می شود که از درجه کیفی بالایی برخوردار است و همچنین بسیار شناخته شده می باشد. چرم گاوی در تولید کفش، کیف، کمربند و… مورد استفاده قرار می گیرد. کیف و کفش هایی که از این نوع چرم تهیه می شوند جزئی از پر فروش ترین محصولات چرمی به شمار می آیند. چرم گاوی در سال ۱۳۳۰ کشف شده است و با گذشت زمان، کاربردهای زیادی در صنعت چرم سازی پیدا کرده است. چرم گاوی از ضخامت زیادی برخوردار است که باعث شده تا دوام، ماندگاری و استقامت بیشتری داشته باشد.

خرید این چرم بصورت عمده مزایای زیادی دارد. از جمله آن میتوان به قیمت مناسب، کیفیت بالا و خرید بدون واسطه از شرکت ما نام برد.

خرید چرم گاوی تبریز

خرید چرم گاوی تبریز به قیمت عمده

خرید چرم گاوی تبریز از مزایای زیادی برخوردار می باشد زیرا این نوع چرم دارای درجه کیفی و مرغوبیت زیادی است. با خرید عمده آن میتوانید به قیمت عمده خرید کنید و سود بیشتری را برای خودتان در نظر بگیرید.

قبل از خرید این محصول، بهتر است با نحوه تولید آن آشنا شوید. چرم گاوی از پوست خام گاو تهیه می شود که از زیبایی و مقاومت زیادی برخوردار است. چرم گاوی بیشتر از پوست سر و پشت گاو تهیه می شود که در فرآیند دباغی به خوبی تمیز می شود و موهای روی آن برداشته می شود. سپس، در آب نمک قرار داده می شود و بعد، مرحله خشک کردن آن انجام می شود. بعد از اینکه مرحله خشک کردن به پایان رسید، در مرحله آخر آن را رنگ می کنند و در نهایت مرحله روغن دهی آن انجام می شود و یک چرم زیبا و مقاوم تهیه می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید