ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی جلدی | فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی چرم گاوی جلدی و نمایندگی آنخرید چرم گاو بصورت جلدی به قیمت تولیدی
چرم گاوی جلدی

چرم گاوی جلدی از انواع چرم است که کمتر از سایر محصولات چرمی مورد توجه قرار گرفته است. خرید چرم گاو بصورت جلدی رواج دارد. اما با این حال، این نوع چرم هم طرفداران خود را دارد و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های این چرم را خدمت شما عرض نماییم.چرم گاوی جلدی

بررسی چرم گاوی جلدی و نمایندگی آن

چرم گاوی جلدی دارای مقاومت و استحکام منحصر بفردی می باشد. همچنین این نوع چرم بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و بنابراین شما عزیزان می توانید در لایه بیرونی بسیاری از محصولات از آن استفاده نمایید. البته هم اکنون از این چرم معمولا در روی جلد کتاب ها و همچنین اشیا زینتی استفاده می شود و علت این امر هم ظرافت کار این چرم است. این چرم دارای ظرافت بسیار بالایی است که به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا نام و برند خود را بر روی آن قرار دهند.

علاوه بر این، از چرم گاوی جلدی در وسایل تزیینی و اکسسوری ها نیز استفاده می شود. این چرم محصول پر کاربردی است و مورد توجه تولیدکنندگان از زمان های قدیم تاکنون بوده است. تنوع رنگ ها در این نوع چرم بسیار بالا می باشد.

چرم گاوی جلدی

خرید چرم گاو بصورت جلدی به قیمت تولیدی

توجه داشته باشید که گاهی در هنگام کنجکاوی در دنیای چرم و مراکز تولیدی، با قیمت های بسیار پایین و شک برانگیز رو به رو می شوید. هر گردی گردو نیست و دلال ها نیز با ارائه جنس بی کیفیت، محصولات خود را ارزانتر از باقی مراکز می فروشند. استفاده از مواد اولیه بی کیفیت، محصول شما را هم نامرغوب خواهد کرد.

شما عزیزان می توانید کلیه نیاز های خود در حوزه چرم گاوی جلدی را از شرکت ما دریافت نمایید. این شرکت انواع چرم را با بالاترین درجه مرغوبیت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین قیمت گذاری محصولات کاملا منصفانه انجام شده است تا هم به نفع تولیدکننده و هم به نفع مصرف کننده باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید