ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی رنگی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره چرم گاوی رنگیخرید چرم گاوی در رنگ های مختلف و عمده
چرم گاوی رنگی

اگرچه چرم مصنوعی به عنوان جایگزین چرم طبیعی به بازار عرضه شد اما به علت مقاومت و دوام پایین نتوانست جایگزین مناسبی برای آن باشد. از دوران انسان های اولیه تا به امروز چرم طبیعی دارای محبوبیت بسیار زیادی بوده است. چرم گاوی در بین سایر چرم های طبیعی بیشترین آمار مصرف را به خود اختصاص داده است. علت این استقبال علاوه بر مقاومت و دوام بالای این نوع چرم به تنوع رنگی آن نیز بر می گردد. با استفاده از چرم گاوی رنگی می توان انواع کیف، کفش، لباس و … را تولید و عرضه کرد.

چرم گاوی رنگی

درباره چرم گاوی رنگی

چرم گاوی رنگی

اگر چرم گاوی موجود در بازار به یک رنگ خلاصه شود قطعا بازار آن رو به افول می رود. چرم گاوی رنگی در واقع در جهت رفع نیازهای بصری و سلیقه ای اقشار جامعه تولید و طراحی شده است به همین دلیل بخشی از پردازش چرم به رنگی کردن آن اختصاص دارد. اهمیت تنوع رنگی در حدی زیاد است که بر بازار صادرات آن نیز اثر گذاشته است و موجب افزایش تولید چرم خام گاوی صادراتی رنگی شده است.

خرید چرم گاوی در رنگ های مختلف و عمده

چرم گاوی رنگی

استفاده از اسپری رنگ و افزایش تنوع رنگی تمایز دادن چرم های طبیعی از مصنوعی را مشکل کرده است. از طرفی کیفیت چرم های طبیعی نیز با یکدیگر متفاوت است و همین امر تفکیک کردن آنها را برای افراد غیر متخصص سخت کرده است. بهترین راهکار موجود خرید از یک شرکت معتبر و صاحب نام است. چرم آرسس دارای سابقه طولانی در عرصه فروش انواع چرم گاوی از جمله چرم گاوی رنگی است. این شرکت در جهت حذف واسطه ها و کاهش قیمت اقدام به فروش اینترنتی و عمده چرم خام گاوی صادراتی رنگی کرده است به همین دلیل با خرید از چرم آرسس می توان از لذت یک خرید آسان، ارزان و با کیفیت فارغ از مسافت بهره برد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید