ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی رنگی از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت خرید چرم گاوی رنگیفروش عمده چرم گاو رنگی از تولیدی
چرم گاوی رنگی

چرم از پوست حیوانات حاصل می شود به همین دلیل چرم های مختلفی در بازار یافت می شود اما در بین آنها چرم گاوی دارای بیشترین آمار مصرف است. بیش از ۶۵ درصد مصرف چرم به چرم گاوی اختصاص دارد زیرا این چرم دارای مقاومت بالا، طول عمر زیاد، انعطاف پذیری و … است. اما آنچه موجب محبوبیت بیش از پیش چرم گاوی شده است تنوع رنگی آن است زیرا چرم گاوی رنگی امکان تولید محصولات متنوع را ایجاد کرده است.چرم گاوی رنگی

مزیت خرید چرم گاوی رنگی

چرم گاوی رنگی

محصولات چرمی هرگز از مد نمی افتند به همین دلیل از دیرباز تا به امروز مورد توجه بوده است. عوامل بسیار زیادی بر ماندگاری چرم گاوی موثر بوده اند که مهمترین آنها تنوع مدل و رنگ است. بعد از اتمام فرایند دباغی با استفاده از اسپری رنگ، چرم گاوی به رنگ مورد نظر تغییر داده می شود. این تغییر رنگ شامل تمامی چرم ها از جمله چرم گاوی می شود اما همانطور که پیشتر گفته شد برتری چرم گاوی رنگی نسبت به سایر چرم ها به مقاومت و دوام بالای آن بر می گرد. مزایای چرم گاوی در کنار تنوع رنگی موجب افزایش آمار فروش چرم رنگی گاو شده است زیرا از این چرم برای تولید محصولات و اکسسوری های متنوعی استفاده می شود.

فروش عمده چرم گاو رنگی از تولیدی

چرم گاوی رنگی

بازار خرید و فروش چرم گاوی رنگی همواره گرم است زیرا بسیاری از محصولات چرمی موجود در بازار حاصل این نوع چرم است  اما بزرگترین مشکل تولیدکنندگان عدم مهارت کافی برای تمایز دادن چرم اصلی از تقلبی است. یادگیری تمایز دادن چرم ها دشوار و زمانبر است پس بهترین راهکار خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر همچون چرم آرسس است. چرم آرسس تولید و عرضه کننده انواع چرم گاوی در داخل و خارج از کشور است. این شرکت محصولات خود را قیمت عمده و به صورت اینترنتی عرضه می کند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید