ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی ساده به قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راه های خرید چرم طبیعی عمدهخرید چرم گاوی ساده به قیمت مناسب تولیدی
خرید چرم گاوی ساده

خرید چرم گاوی ساده به روش های مختلفی انجام می شود. شما می توانید چرم های گاوی ساده با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این نوع چرم به سراسر کشور عرضه و پخش می شود تا نیاز به این محصول در بازار ایران برطرف شود و همچنین کارخانجات و کارگاه هایی که محصولات چرمی تولید می کنند بتوانند به مرجعی دسترسی داشته باشند که معتبر و دائمی است و بتوانند نیاز مشتریان خود را تامین کنند. شما می توانید این محصول را به صورت عمده سفارش دهید تا بتوانید این چرم را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.خرید چرم گاوی ساده

راه های خرید چرم طبیعی عمده

جوامع مختلف انسانی از گذشته های دور از چرم حیوانات برای تولید محصولات و کالاهای مختلف استفاده می کردند. در حال حاضر، چرم گاوی جزء آن دسته از محصولاتی است که بسیار پرکاربرد می باشد زیرا این نوع چرم از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. راه های زیادی برای خرید چرم گاوی ساده وجود دارد که شما می توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری، این محصول را خریداری کنید. انواع چرم گاوی ساده در سراسر کشور پخش و به فروش می رسد و افرادی که محصولات جانبی و اکسسوری تولید می کنند، به راحتی می توانند این محصول را سفارش دهند و آن را در اختیار داشته باشند. این نوع چرم از تنوع رنگ زیادی برخوردار است و شما می توانید چرم رنگی مورد نیاز خود را از بازار خریداری کنید.

خرید چرم گاوی ساده

خرید چرم گاوی ساده به قیمت مناسب تولیدی

چرم گاوی ساده از الیاف متراکمی برخوردار است و به همین دلیل، مقاومت زیادی در برابر کشش و پارگی دارد. چرم گاوی رنگی می تواند ظرافت خاصی در محصولات تولیدی ایجاد کند. این نوع چرم از ضخامت زیادی برخوردار است و در تولید انواع محصولات چرمی مانند کیف اداری، کیف پول، چرم مردانه یا زنانه، جا کارتی چرمی، جا کلیدی، کیف لپ تاپ و… مورد استفاده قرار می گیرد. چرم گاوی ساده هم می تواند از نرمی و انعطاف برخوردار باشد و هم می تواند به صورت خشک و ضخیم باشد. قیمت چرم گاوی ساده برحسب درجه کیفی آن متفاوت می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید