ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی ساده عمده از تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بارز این چرمنمایندگی پخش مستقیم چرم‌ گاوی ساده عمده
چرم گاوی ساده عمده

چرم گاوی ساده عمده به فروش میرسد چون اکثر تولیدی ها محصولات خود را در تعداد بسیار زیادی تولید می کنند. بنابراین شرکت ما فقط به صورت عمده کار فروش چرم را انجام می دهد. عرضه عمده چرم گاوی در سراسر کشور انجام می شود. پس شما می توانید در هر کجای ایران که هستید سفارش خود را ثبت کنید و چرم با کیفیت برای شما ارسال شود.چرم گاوی ساده عمده

ویژگی های بارز این چرم

یکی از ویژگی های چرم گاوی ساده رنگ بندی زیاد آن است. و اینکه شما حتی می توانید در رنگی که می خواهید این چرم را سفارش دهید و در رنگ مورد نظر شما چرم گاوی تولید خواهد شد. از دیگر ویژگی این چرم الیاف کاملا متراکم آن است به همین دلیل باعث شده تا در برابر کشش و پارگی مقاومت بسیار زیادی نشان دهد. شما می توانید با خرید چرم گاوی ساده عمده و استفاده از این چرم انواع جاکارتی، جاکلیدی، کیف های لپ تاپ، کیف های زنانه و مردانه، کیف اداری، کیف پول و… تولید کنید. شما باید با استفاده از این چرم اجناسی را تولید کنید که ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند.

زمانی که ما این چرم را برای شما تولید می‌کنیم می توانید بگویید که این چرم نرم باشد یا به صورت خشک و ضخیم تولید شود. بنابر محصولی که تولید می کنید می توانید تصمیم گیری نمایید.

چرم گاوی ساده عمده

نمایندگی پخش مستقیم چرم‌ گاوی ساده عمده

بیشتر کارخانه های تولید چرم طبیعی نمایندگی های پخش مستقیم دارند، یا شرکت هایی هستند که نمایندگی آنها را می‌گیرند و انواع چرم طبیعی تولید شده آنها را به فروش می رسانند. ما علاوه بر تولید چرم طبیعی که انجام می‌دهیم. نمایندگی پخش مستقیم انواع کارخانه های چرم طبیعی را داریم.

در حال حاظر  بازار اکسسوری و محصولات چرمی داغ است و چرم خام گاوی در کشور تبدیل به نیاز شده است.

دلیل اینکه فقط چرم گاوی ساده عمده را به صورت کلی یا عمده به فروش می رسانیم این است که قیمت خرید شما کاهش پیدا کند و این باعث می‌شود در محصول نهایی شما هم تاثیر مثبتی ایجاد شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید