ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی شرانگ با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی چرم شرانگ گاویخرید چرم شرانگ گاوی با کیفیت و بدون واسطهسفارش تولید عمده چرم طبیعی
چرم گاوی آنتیک هورس

با مورد توجه قرار گرفتن چرم گاوی، امروزه شرکت ها و مراکز تولید کننده چرم، اقدام به تولید طیف عظیمی از انواع چرم نموده اند. هر کدام از این موارد در بخش های مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع چرم ها، چرم گاوی شرانگ می باشد. در واقع می توان گفت این چرم گاوی، از مشهورترین انواع چرم می باشد و دلیل این امر هم کاربرد های متعدد آن در بخش تولید کالا ها است. در ادامه این چرم به طور کامل به شما معرفی خواهد شد.چرم گاوی شرانگ

معرفی چرم شرانگ گاوی

چرم شرانگ گاوی

چرم شرانگ، از انواع چرم است. این چرم بدون پرز بوده و در تولید محصولات مختلفی هم از آن استفاده می شود. به همین دلیل تولیدکنندگان این نوع چرم، آن را در رنگ های مختلفی به بازار ارائه می دهند.

به طور معمول، این نوع چرم گاوی دارای ضخامت مخصوصی است. همچنین استحکام و مقاومت آن هم بسیار قابل توجه است. چرم گاوی شرانگ از نظر ظاهری شباهت بسیاری با چرم گاوی فلوتر دارد. شاید بتوان گفت تنها تفاوت این دو چرم با یکدیگر، در اندازه چاپی آنها می باشد. معمولا چرم گاوی شرانگ دارای چاپی وسیعتری است. البته برای شناخت بهتر، لازم است برای نخستین بار از افراد ماهر در این حوزه کمک بگیرید.

خرید چرم شرانگ گاوی با کیفیت و بدون واسطه

چرم گاوی شرانگ

قطعا چرم گاوی شرانگ، از محصولات پرفروش چرم است و تمامی افرادی که با حوزه چرم گاوی آشنایی داشته باشند، نام این چرم را شنیده اند.

اکنون شما می توانید چرم گاوی شرانگ را با مناسب ترین قیمت ممکن در شرکت چرم ارسس تهیه فرمایید. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مناسب، از ویژگی های منحصر بفرد محصولات شرکت چرم ارسس می باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در موعد مقرر به دست شما عزیزان خواهد رسید و تمامی پروتکل ها در انتقال کالا، رعایت خواهد شد.

سفارش تولید عمده چرم طبیعی

همیشه چرم های مورد نظر شما موجود نخواهند بود. بنابراین باید به مرکزی مراجعه کنید که کار تولید عمده چرم گاوی را انجام میدهد. انواع چرم گاوی را میتوانید بصورت کیلویی یا بصورت فوتاژ خرید کنید.

شما میتوانید برای سفارش تولید یا خرید این چرم گاوی با ما در ارتباط باشید و در طرح و رنگ مورد نظر خود، چرم خود را از ما تهیه کنید. یا سفارش تولید این چرم را به ما دهید تا طبق خواسته شما این چرم را تولید کنیم و برای شما ارسال نماییم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید