ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی صادراتی از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی چرم طبیعی مخصوص صادراتخرید چرم گاوی صادراتی عمده و ارزان
خرید چرم گاوی صادراتی

خرید چرم گاوی صادراتی را فقط باید از مراکز معتبر آن انجام دهید زیرا اگر مرکزی معتبر نباشد و به شما چرم بی کیفیتی ارائه دهد. مشتری شما در خارج از کشور شاید به مشکل بخورد و درخواست مرجوع شدن چرم را بدهد. زیرا چرمی ک شما برای آن مشتری ارسال کرده اید از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و طبق استانداردهای جهانی تولید نشده است. پیشنهاد ما این است که از ما به عنوان نمونه یک مدل چرم گاوی صادراتی خریداری کنید و آن را برای مشتریتان در خارج از کشور ارسال کنید تا از چرم شما مطمئن شود و خرید خودش را انجام دهد.خرید چرم گاوی صادراتی

ویژگی چرم طبیعی مخصوص صادرات

هر چرمی ویژگی‌های خاص خودش را دارد به عنوان مثال چرمی که در بازار داخل قابل استفاده است حتی از چرم های عادی هم میتوان برای بازار داخل استفاده کرد. ولی چرمی که برای صادرات است باید بسیار با کیفیت باشد.

هر کشوری از استانداردهای خاص خودش پیروی می‌کند و اگر چرمی که تولید می‌کنید، با استانداردهای آن کشور مورد نظری که چرم خود را به آنجا صادرات کرده‌اید مطابقت نداشته باشد، مشکلاتی در امر صادرات شما ایجاد خواهد شد.

برای اینکه این مشکلات به وجود نیاید باید اطلاعات کامل از مشتری خودتان بگیرید و حتی نمونه ای را برای مشتری خودتان ارسال کنید.

تا آن مشتری با بررسی هایی که بر روی این نمونه انجام می‌دهد متوجه آن شود که این چرم با استانداردهای کشور خودش کاملاً مطابقت دارد و از لحاظ استانداردی هیچ مشکلی نخواهد داشت.خرید چرم گاوی صادراتی

خرید چرم گاوی صادراتی عمده و ارزان

مثل بیشتر محصولاتی که مدل صادراتی دارند چرم هم مدل صادراتی دارد.

وقتی که چرم گاوی، صادراتی است به معنای آن نیست که نمی‌توانید در بازار داخلی از آن استفاده کنید. چرا که مثل بسیاری از محصولاتی که در بازار می بینید مدل صادراتی چرم‌ گاوی هم در داخل کشور به فروش می رسد و از این بابت هیچ مشکلی ندارید و اگر قصد دارید مدل صادراتی چرم را خریداری کنید حتماً با ما در ارتباط باشید تابا خرید چرم گاوی صادراتی عمده و ارزان به سود بالایی دست پیدا کنید.

 

البته افرادی که قصد صادرات چرم گاوی را دارند و می خواهند اطلاعات بیشتری را کسب کنند حتما با مشاوره فروش مجموعه در ارتباط باشند، تا ما بتوانیم در امر صادرات به شما کمک ویژه‌ای کرده باشیم.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید