ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی عمده | بزرگترین تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولید کنندگان چرم گاوی باکیفیت در ایرانبزرگترین مرکز پخش عمده چرم گاوی مرغوبعمده فروشی چرم گاوی مخصوص مبلخرید مستقیم و بدون واسطه انواع چرم گاویسفارش تولید عمده چرم طبیعی در تهرانفروش عمده چرم گاوی از کارخانه تولیدی آنقیمت جدید چرم طبیعی امسال
خرید چرم گاوی عمده

فرایندی که در طی آن پوست خام حیوانات به چرم تبدیل می شود را دباغی می گویند. فرایند دباغی سبب افزایش دوام و انعطاف پوست خام حیوانات می شود. چرم را می توان از پوست گاو، بز، بوفالو، شتر و … تولید نمود. برای تولید چرم اصولا از پوست گاو استفاده می شود زیرا چرم گاوی محبوبیت بیشتری نسبت به سایر چرم ها دارد.

 

تولید کننده های فراورده های چرمی، استفاده از چرم گاوی را در اولویت کار خود قرار داده اند به همین دلیل خرید عمده چرم گاوی برای آنها یک انتخاب مقرون به صرفه است.

 

در راستای رفاه حال تولیدکنندگان و طرفداران چرم گاوی، بازار فروش چرم گاوی اقدام به عرضه چرم خام و طبیعی بسیار با کیفیت کرده است. چرم گاوی یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید پالتو، کفش، کیف و … است به همین دلیل تهیه ماده خام ارزان و باکیفیت می تواند موجب گسترش بازار این محصول شود. معرفی مختصر بازرگانی چرم آرسس را گوش دهید.

 

 

 

چرم گاوی

لیست تولید کنندگان چرم گاوی باکیفیت در ایران

شاید تولیدکنندگان چرم گاوی بی شمار باشند اما آنچه سبب تمایز آنها از یکدیگر می شود، کیفیت و اصل بودن چرم عرضه شده توسط آنها است. تفاوت کیفیت چرم گاوی موجب شده است که خرید از یک جای معتبر ضرورت پیدا کند زیرا کیفیت ماده خام کیفیت محصول نهایی را تعیین می کند.

 

در بین لیست تولیدکنندگان محصولات چرم گاوی ، چرم کاکتوس به عنوان یک برند معتبر می درخشد. چرم کاکتوس با استفاده از ماده اولیه با کیفیت اقدام به تولید انواع کفش و صندل های زنانه چرم کرده است. تنوع کاری و رنگی چرم کاکتوس یکی دیگر از دلایل متمایز شدن آن از سایر تولید کنندگان است.

 

چرم کاکتوس با بکارگیری طراحانی زبده اقدام به طراحی مدل های خاص با ترکیب رنگی بی نظیر کرده است. سگک ها و دکمه‌های برنجی به کار رفته در محصولات این شرکت سبب شده است که این برند مورد توجه خاص پسندان قرار گیرد. در محصولات چرم کاکتوس از دو نوع چرم گاوی ، هورس و الگانت استفاده می شود. ترکیب این دو چرم با هنر ذاتی ایرانیان موجب خلق یک اثر هنری راحت، زیبا و سبک شده است.

 

 

خرید چرم گاوی عمده

بزرگترین مرکز پخش عمده چرم گاوی مرغوب

پوست خام گاو یکی از مرغوب ترین و پرطرفدارترین پوست ها برای چرم سازی است که بالاترین آمار پخش پوست خام را به خود اختصاص داده است. پوست ها اصولا به دو دست تقسیم می شوند:

 

  1. سبک: پوست های زیر ۲۰ کیلو
  2. سنگین : پوست های بالای ۲۰ کیلو

 

به غیر از این طبقه بندی برای پوست گاو طبقه بندی دیگری نیز وجود دارد که قیمت محصول را تحت تاثیر قرار می دهد. از جمله این عوامل نوع کشتار است.

 

 

چرم گاوی مرغوب

عمده فروشی چرم گاوی مخصوص مبل

یکی از بهترین اختراعات بشر چرم مصنوعی است که از این نوع چرم برای تولید انواع مبل، اتومبیل، پالتو و … استفاده می شود. استفاده از چرم مصنوعی علاوه بر افزایش کیفیت موجب افزایش زیبایی محصولات نیز می شود. چرم از دیرباز توسط بشر استفاده می شد.

 

همچنین می توان قدمت آن را با سنگ، چوب و … یکی دانست. انسان های نخستین نیز از چرم به عنوان پوشش استفاده می کردند. از پارچه چرم گاوی می توان برای رویه مبلمان استفاده نمود.

 

همچنین استفاده از این پارچه چرمی موجب زیبایی بخشیدن به مبلمان می شود. به طور کلی چرم از پوست حیوانات حاصل می گردد یعنی طی فرایندی، ساختار پوست حیوانات به گونه‌ای تغییر می کند که برای ساخت انواع کیف، کفش، مبل و … مناسب می باشد.

 

چرم گاوی مخصوص مبل

خرید مستقیم و بدون واسطه انواع چرم گاوی

خرید آنلاین در چندین سال پیش امری به دور از ذهن بود. بسیاری از افراد نمی توانستند به محصولات اینترنتی اعتماد کنند اما قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات اینترنتی سبب منسوخ شدن این دیدگاه شده است. به طوری که امروزه بسیاری از افراد به خرید اینترنتی تمایل بیشتری نشان می دهند.

 

چرم گاوی نیز از قافله خرید اینترنتی جا نمانده و در جهت رفاه حال مشتریان محصولات با کیفیت خود را به صورت اینترنتی عرضه می نماید.  بنابراین با توجه به اینکه تشخیص چرم  طبیعی از مصنوعی کاری تخصصی است، اعتماد به یک فروشنده صاحب نام می تواند درست ترین انتخاب باشد.

 

خرید چرم گاوی

 

سفارش تولید عمده چرم طبیعی در تهران

تهران تولیدکنندگان بسیار زیادی دارد که در درجه‌های کیفی مختلف چرم طبیعی را تولید می کنند. شما می توانید سفارش انواع چرم گاوی را به تولیدکننده آن بدهید. امروزه با توجه به مشغول شدن شرکت های بازرگانی در حوزه چرم طبیعی دیگر هیچ مشکلی برای سفارش تولید چرم طبیعی نیست. بنابراین شما می توانید با یک تماس چرمی که در نظر خود دارید را سفارش دهید.

 

شرکت بازرگانی ما تولید انواع چرم طبیعی به خصوص چرم گاوی را انجام می دهد و با تولیدکنندگان بسیاری به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه در حال همکاری است و مسئولیت فروش بیشتر کارخانه های چرم سازی تهران را بر عهده دارد. اگر درخواست تولید چرم در استان تهران را دارید، به راحتی می توانید با یک تماس، با شرکت بازرگانی ما، درخواست خود را ثبت نمایید.

 

نکته آخر در این بخش این است که از رنگی که مد نظرتان است، باید یک فیلم با کیفیت برای ما ارسال کنید تا ما دقیقاً متوجه رنگی که شما می خواهید شویم. در نتیجه ما سفارش شما را در طرح و رنگی که مد نظرتان است انجام می دهیم.

 

چرم گاوی

فروش عمده چرم گاوی از کارخانه تولیدی آن

اگر قسمت بالا را به طور کامل خوانده باشید متوجه خواهید شد که تمامی سفارشات ما به صورت کامل از درب کارخانه برای شما ارسال می شود.  البته چرم هایی که موجود هستند از درب انبار برای شما ارسال خواهد شد. باید بدانید که رفتن مستقیم به کارخانه برای شما هزینه‌های بسیار زیادی را در بر می گیرد.

 

همچنین باعث می شود زمان خود را از دست دهید. بنابراین به راحتی می توانید در هر نقطه از کشور که هستید با یک تماس، محصول خود را از ما تحویل بگیرید‌. باید بدانید که بیشتر کارخانه‌های تولیدی در داخل کشور، محصولات خود را فقط درب کارخانه به فروش می‌ رسانند. همچنین به سراسر کشور ارسالی ندارند.

 

چرم گاوی

قیمت جدید چرم طبیعی امسال

آخرین بخش که تمامی مشتریان همیشه برایشان دغدغه است، این است که قیمت چرم گاوی مدنظرشان چه مقدار است؟

قبل از آن باید به شما اطلاع دهیم که چرم گاوی را برحسب فوتاژ یا همان فوت و پا به فروش می رسانیم. در مواردی که تولیدکنندگان قصد دارند به صورت کیلویی انواع چرم طبیعی را خریداری نمایند، به یاد داشته باشند که خرید کیلویی چرم گاوی در کشور کم‌کم در حال از بین رفتن است.

 

همچنین انواع خاصی از چرم های طبیعی در حال فروش، به صورت کیلویی می باشند. به طور کلی قیمت چرم گاوی در سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی داشته‌است. دلیل آن این است که سال های پیش افزایش آنچنانی نداشته و امسال قیمت بسیاری از مواد های اولیه کارخانه های چرم سازی گران شده. البته عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت چرم گاوی تاثیر می گذارند.

 

این پادکست را بطور کامل گوش کنید زیرا درباره قیمت چرم گاوی و تولید چرم گاوی اطلاعاتی کاملی را به شما می دهد.

همکاران ما در شرکت بازرگانی چرم آرسس، همیشه در حال فعالیت هستند تا بتوانند با علم خودشان قیمت انواع چرم گاوی را کاهش دهند. همچنین بتوانند کیفیت آن را به حد بسیار عالی و درجه یک برسانند. بنابراین زمانی که خواسته باشید خرید عمده انجام دهید قیمت نهایی خرید شما کاهش پیدامی کند.

 

به طور کلی همه این موارد را باید با مدیر فروش و بازرگانی چرم آرسس در میان گذاشته و سوالات خود را بپرسید. همچنین ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان، چرم درجه یک برای تولید خودتان انتخاب کنید. ما به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعت در خدمت شما هستیم تا پاسخگوی شما باشیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید