ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی عمده | خرید مستقیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های مهم چرم طبیعی گاویتفاوت این چرم با سایر چرم هاخرید چرم طبیعی عمده بصورت مستقیمبزرگترین مرکز خرید چرم گاوی درجه یکخرید چرم طبیعی گاوی با کیفیت بالافروش عمده چرم طبیعی اعلا
خرید اینترنتی چرم گاوی

خرید اینترنتی چرم گاوی عمده را به صورت مستقیم و بدون واسطه زیر قیمت بازار از طریق همین سایت و این شرکت می توانید انجام بدهید و سود بسیار بالایی کنید. قبل خرید چرم گاوی بدانید که حاصل فرایند دباغی پوست گاو است. این چرم به علت کیفیت و مقاومت بالا در تولید انواع کیف، کفش، کت، کاپشن و … مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار انواع چرم ها موجود است. اما آنچه چرم گاو را متمایز از سایر چرم ها می کند ویژگی هایی به شرح زیر است.البته در بخش بعدی این ویژگی ها را مطالعه کنید.

خرید چرم گاوی عمده

ویژگی های مهم چرم طبیعی گاوی

  • مقاومت بالا: یکی از مزایای این چرم داشتن مقاومت و دوام بالا است. ساختار فیبری این چرم ضخیم و قوی تر از سایر چرم های موجود در بازار است به همین دلیل کمتر از بقیه نیز دچار پارگی و ترک خوردگی می شود.
  • انعطاف پذیر بودن: ساختار محکم چرم برخلاف انتظار موجب کاهش انعطاف پذیری آن نشده است و این چرم به راحتی قابل انعطاف است. پوشاک تولید شده از چرم طبیعی برای استفاده روزانه بسیار پرکاربرد است زیرا به راحتی با شکل بدن عجین می شود.
  • ضد آب: چرم این مدل در مقایسه با سایر چرم ها ضد آب تر است به عبارت دیگر اگر این نوع از چرم به خوبی واکس زده شود به هیچ عنوان آب را از خود نفوذ نمی دهد به همین دلیل این چرم در ساخت بارونی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ضخامت مناسب: برای ساخت انواع کیف و کفش لازم است از چرم های ضخیم استفاده شود، ویژگی که چرم طبیعی از آن برخوردار است.
  • مقاومت به شرایط محیطی: سرما، گرما، رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و .. نمی تواند موجب افت کیفیت این چرم شود.
  • دباغی راحت: به تولید کنندگانی که به دنبال چرم با دباغی راحت هستند خرید چرم گاوی توصیه می شود. این چرم به راحتی برش و سوراخ می شود به همین دلیل کار با آن بسیار آسان است.

قیمت چرم گاوی را از کارخانه آن میتوانید استغلام بگیرید

 

تفاوت این چرم با سایر چرم ها

همانطور که ظاهر حیوانات با یکدیگر متفاوت است نوع چرم آنها نیز با یکدیگر فرق دارد. بسته به نوع محصولی که قرار است ساخته شود لازم است اقدام به انتخاب چرم مناسب کرد. در زیر مقایسه ای بین چرم گاو با سایر چرم ها صورت می گیرد:

 

  1. چرم گاوی در مقایسه با چرم بز مقاومت بالاتر اما انعطاف پذیری کمتری دارد. از طرفی وزن گاوی بیشتر است.
  2. در خرید چرم گاوی بدانید عایق بهتری از چرم گوسفندی است. همچنین وزن و مقاومت این چرم نیز در مقایسه با چرم گوسفند بیشتر است. در مقابل انعطاف پذیری چرم گوسفند بیشتر از چرم گاو است.
  3. این چرم  کشش و انعطاف پذیری پایین تری از چرم بره دارد اما خواص عایقی و مقاومت آن بیشتر است.
در نهایت باید گفت چرم گاوی بهترین انتخاب برای افرادی  است که  طول عمر یک محصول چرمی برای آنها در اولویت قرار دارد.

تفاوت چرم گاوی با چرم بزی چیست؟

خرید چرم طبیعی عمده بصورت مستقیم

چرم طبیعی باید از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار باشد به همین دلیل نباید به هر فروشنده ای اعتماد کرد. علاوه بر کیفیت، قیمت چرم ظبیعی نیز بسیار با اهمیت است.

به همین دلیل توصیه می شود خرید چرم گاوی از عرضه کننده مستقیم صورت گیرد تا واسطه ها حذف شود. چرم آرسس عرضه کننده مستقیم چرم است به همین دلیل قیمت تمام شده محصولات آن کمتر از سایر فروشنده ها است.

 

علاوه بر قیمت پایین، کیفیت بالای محصولات این تولید کننده نیز سبب خوشنامی و محبوبیت آن شده است به طوری که همگی از نام چرم آرسس به عنوان یک برند قابل اعتماد یاد می کنند. چرم آرسس در جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به طراحی سایت فروش چرم گاوی کرده است. خرید از سایت چرم آرسس بسیار آسان است و تحویل آن نیز در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. با توجه به موارد ذکر شده به طرفداران چرم طبیعی خرید از چرم آرسس توصیه می شود.

خرید چرم گاوی بدون واسطه و با قیمت ارزان

بزرگترین مرکز خرید چرم گاوی درجه یک

مراکز بزرگ فروش چرم طبیعی در کشور ما ایران به صورت مداوم در حال فعالیت هستند. به خاطر اینکه چرم در تولید کفش زنانه و مردانه کیف پول دستکش هایی که در فصل زمستان استفاده می شود دستکش های ایمنی و… استفاده میشود.

 

این دلیل باعث شده تا تمامی تولید کنندگان چرم طبیعی تمام هدف خود و همت خود را بر روی تولید چرم گاوی درجه یک بگذارند.

 

منظور ما از بزرگترین مرکز خرید چرم این است که امروزه در دنیای مجازی و در اینترنت مراکزی که قبلاً به صورت غیر حضوری و شرکتی در حال پخش در سراسر کشور بودند امروزه سایت هایی دارند که در آن سایت ها مشغول به فروش عمده انواع چرم هستند.

باید بدانید که مرکز خرید چرم طبیعی در کشور ایران انواع سایت های بازرگانی و شرکت های بازرگانی هستند از قدیم الایام در حال فعالیت به طور گسترده بودند.

به طوری که بعضی از این شرکت‌ها به خاطر معتبر شدنشان به تولید چرم طبیعی روی آورده اند تا بتوانند محصولات تولیدی خودشان را به بازار عرضه کنند و در کیفیت های بسیار بالا و به قیمت تولید بتوانند به مشتریان عزیز چرم ها را عرضه کنند.

در حال حاضر شرکت بازرگانی ما هم یکی از این شرکت هاست که هدف گذاری کردیم تا خرید چرم را در کشور ایران به روز رسانی کنیم. قبلا به خاطر مشکلاتی که به عنوان مثال  اینترنت و دسترسی مستقیم به شرکت ها نبود، خریداران چرم با مشکلات زیادی روبرو می شدند ولی الان تمام این مشکلات با حضور اینترنت رفع شده.مرکز خرید چرم گاوی و فروش عمده آن

خرید چرم طبیعی گاوی با کیفیت بالا

امروز باید در بازار حواستان را کاملا جمع کنید، البته این نکته برای افرادی هستش که تا الان کلاً با چرم طبیعی تولیدی انجام نداده اند و می خواهند وارد حوزه تولید محصولات چرم طبیعی شوند. باید بدانید که چرم مدل های زیادی دارد و همه مدل های چرم را بشناسید البته این نکته مهم است که باید کاملاً چرم مصنوعی از طبیعی را تشخیص دهید. البته با چند بار امتحان کاملاً یاد میگیرید و کار سختی نیست. کافیست سرچ کنید تا اطلاعاتتان نسبت به چرم طبیعی گاوی بالا برود و بتوانید آن را از نوع مصنوعی تشخیص دهید.

 

اگر علم این کار را ندارید از فردی کمک بگیرید که تولیدکننده محصولات چرمی طبیعی است و تا به حال با چرم طبیعی تولید داشته. البته باز هم با وجود شرکت های معتبر بازرگانی، مشکل ترس داشتن شما از طبیعی یا مصنوعی بودن چرم کاملا حل شده. اگر در دنیای امروزی که همه تولید کنندگان کم کم در حال ورود به حوزه تولید محصولات با استفاده از چرم طبیعی هستند، تولید کنندگان طبیعی انواع چرم را به صورت درجه ۱ با کیفیت بسیار بالا تولید کنند، دیگر چرم مصنوعی و استفاده از آن از بین میرود.

 

خودتان با یک بار استفاده از یک محصول چرم طبیعی متوجه خواهید شد که چه کیفیتی دارد. برای همین در تولید بیشتر محصولات چرمی به شما خرید چرم گاوی را پیشنهاد میدهیم.

خرید چرم گاوی مرغوب و با کیفیت بالا را از بازرگانی چرم آرسس انجام دهید

فروش عمده چرم طبیعی اعلا

شرکت بازرگانی ما با سالیان سال تجربه توانسته تا تاثیر بسیار زیادی بر روی کم شدن واسطه و دلال ها بگذارد. شما امروزه شاهد آن هستید که دست بیشتر واسطه ها از دلالی و فروش چرم گاوی کوتاه شده. البته این را مدیون شرکت های بازرگانی و حضور آنها در دنیای اینترنت هستیم.

 

چرا که اگر این شرکت ها در اینترنت حضور نمی یافتند دیگر هیچ تولیدکننده‌ای به آنها دسترسی نداشت. برای اینکه مرکز بیشترین شرکت های بازرگانی در تهران است و افرادی که در سراسر کشور و در مناطق دیگری زندگی می‌کنند نمی توانستند این شرکت‌ها را پیدا کنند و با آنها ارتباط بگیرند و به قیمت تولید چرم طبیعی را خریداری کنند.

 

ولی الان در هر نقطه از کشور ایران که هستید برای خرید چرم گاوی عمده به صورت مستقیم می توانید با ما تماس بگیرید تا ما اگر اطلاعات تان کم است شما اطلاعات زیادی را ارائه کنیم تا بتوانید چرم باکیفیتی را بخرید و اگر اطلاعات تان نسبت به چرم بالاست فقط با یک تماس میتوانید از رویه کاری شرکت ما آگاه شوید و خرید خود را انجام دهید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید